![]() |
![]() |
|
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Member
|
![]()
Op 10 februari 2008 organiseren wij in samenwerking met hondenschool Cuppen te Waardenburg een leuke activiteit voor mens en hond, namelijk een “Snertdag”
Het programma is als volgt; 10.00 uur Ontvangst met koffie of thee 10.30 uur Diverse spelletjes met o.a. interessetest, stabiliteitstest en afhankelijkheidstest als voorbereiding op het middagprogramma 12.00 uur Snertlunch (erwtensoep) 13.00 uur Hindernisbaan lopen 15.00 uur Afsluiting De kosten van deze dag zijn normaal € 22,50 per ingeschreven combinatie. De TWK geeft hierop een korting van € 5,00 aan haar leden. Niet leden zijn ook welkom maar betalen het normale tarief. Er kunnen zich maximaal 20 combinaties opgeven, dus wees er snel bij want vol = vol! Inschrijven kan alleen via de TWK [email protected] tot uiterlijk 31 januari 2008 Betalingen kunnen worden overgemaakt op rekening nummer 3296634 t.n.v de TWK te Brummen Tot 10 februari De TWK |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Kunnen de meegekomen gezinsleden ook erwtensoep eten ?
![]() En wat zijn daar de kosten voor ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
|
![]()
Daar zullen we naar informeren,Stefanie,
Letty |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
Ik wil jullie allemaal er nog even aan herinneren dat jullie je tot 31 januari op kunnen geven.
We hebben al een aantal koppels maar hoe meer hoe leuker natuurlijk. Het is een leuke dag om je hond beter te leren kennen en natuurlijk een gezellig samen zijn. gr Veronique |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Ik bedacht me net, dat ik me nog niet opgegeven had
![]() Wel mondeling, maar niet officeel !! Dus dit heb ik net even snel gedaan. Wie zich nog op wil geven, heeft nog maar twee weekjes de tijd. Dus geef je snel op want....... hoe meer honden, hoe meer vreugde ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
nog even een kleine melding;
het is niet alleen voor tsjechen maar ook voor andere rassen alles is welkom ook als je geen lid bent |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Ik kan niet komen, maar wacht vol ongeduld op foto's!
![]() Amuseer jullie ! Groetjes, Liesbeth
![]() |
#9 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
dus geef je snel op......
kan nog tot donderdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
van 't Aelse Sluske
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
nou het was mij het dagje wel weer.
ben vandaag onder gezeken omdat een reu dacht dat ik onderdeel van een paaltje was ![]() ben 2 blauwe plekken rijker ben op 1 seconde geklopt op de hindernisbaan van een man die minstens 20 jaar ouder is ![]() ![]() ik heb hierna gemerkt dat ik toch wat aan mijn conditie moet doen omdat ik nog 5 minuten na heb staan hijgen ben verbrand door dat heerlijke zonnetje wat er vandaag was ![]() heb iemand naar een dijk zien wijzen en daarna in een waterbak zien stappen waar ik nu nog lol om heb ![]() heb iemand met een rugzak een tunnel in zien gaan waarop een flinke smak volgde en de rugzak kreeg natuurlijk de schuld ![]() heb me vreselijk goed vermaakt met de gezellige mensen en sfeer die het geloof ik ook allemaal geweldig vonden Dus al met al toch een geslaagde dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
![]() Ik heb een TOP-dag gehad, en alleen maar genoten. ![]() P.S. Ben benieuwd naar de foto's van onze "fotograven" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|