|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Ik ben nieuw hier.
Mijn naam is Ian en ik ben sinds een tijdje verliefd geworden of de TsW, nu ben ik dan ook op zoek naar een herplaatser of een pup (reu) in Nederland of in de buurt. Wie kan mij helpen aan een raszuivere Tsw?? ![]() Ian |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
van 't Aelse Sluske
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Welkom op dit forum!
Ik weet natuurlijk niet hoeveel honden-ervaring je hebt en in hoeverre je al van alle ins en outs van de TsW op de hoogte bent ![]() Maar een TsW is (net als veel andere werkhondenrassen) niet het meest makkelijke hondenras ![]() Dus "bezint eer ge begint"! ![]() Maar ff zonder gekheid, orienteer je, voor je er een aanschaft, vooral eens bij veel verschillende eigenaren en fokkers. Zij kunnen je veel praktijk ervaringen vertellen ![]() En wanneer je besloten hebt om definitief een TsW aan te schafffen; op deze site kun je aan de rechter kant div. nesten en herplaatsers vinden (volwassen honden en ook pups van enkele maanden oud die nog geen nieuwe eigenaar hebben). Daarnaast staan er op www.wolfhond.org ook aankondigingen van nesten en herplaatsers. groetjes, mijke
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Ik heb al contact gehad met Letty die me zeer goed begeleid en heb ook net gesproken met Stefanie.
De nesten en herplaatsers zijn vooral in Tsjechië en Italië geloof ik en dat is net even te ver weg voor ons. En betreft het ras ben ik al verkocht en ken de tijd, energie en het geduld dat het gaat kosten. Ian |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Non active.
|
![]()
Hai Ian,
Welkom op het forum ![]() Ben je op zoek naar een pup of een herplaatser? Groette Martine.
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
n00b
|
![]() Quote:
Welkom hier op het forum. Ik denk alleen dat je er pas acht achterkomt hoeveel tijd, energie en geduld het gaat kosten als je daadwerkelijk een Tsjech in huis hebt. ![]() Veel succes met het vinden van een geschikt maatje. ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Senior Member
|
![]() Quote:
![]() oh en hij is 10 x zo irritant/volhoudend.... maar ook wel weer heel lief hoor ![]() Maar als je het echt wil gewoon voor gaan, goed orienteren, veel honden bekijken en dan je keus maken , en het buitenland is echt niet zo ver weg als je denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|