![]() |
![]() |
|
Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
van 't Aelse Sluske
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Wat is de jongste al groot geworden!
Het gaat ook zo snel ![]() Groetjes, Liesbeth
![]() |
#3 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Ja, ze is geen 'pupje' meer,
ze is alweer 5 maanden !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Non active.
|
![]()
Ik zie het al
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Zeg Stefanie, Ik zie je nu enkele jaren op het forum, maar wat mij opvalt is dat je steeds weer een nieuwe hond hebt en dat een 'oude' honden dei je had nog niet de leeftijd van overlijden hadden bereikt, dusx naar ik aanneem blijkbaar in rook zijn opgegaan. Wat is er gebeurd er met die honden? Naar een 'goed adres' of naar de bbq (lol, dat gebeurt hier in NL natuurlijk niet!). Waarom doe jij die honden weg? Zijn ze uitgerangeerd als fokteef?
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
oeps, sorry voor mijn typefouten, heb nu tijdelijk een computer met een ander toetsenbord in gebruik (bah, wat een k....smoes) en zag nu net pas dat gebroddel ...
![]() ![]()
![]() |
#7 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Eigenlijk voel ik me niet geroepen om hier op het
forum uitleg te geven om mijn honden. Maar als ik niet reageer, ontstaan er misschien nog meer onjuiste speculaties. Net zoals Mijke op naam meerdere tsjechen heeft en ze niet alle bij haar wonen, zo woonde Indy bij mij,Indy is dus niet herplaatst, ze is alleen bij haar eigenaar gaan wonen. ![]() Dus ik had haar alleen 'te leen'. En de opmerking 'uitgerangeerd als fokteef' is dus totaal misplaatst !! Last edited by wolfwoman-stefanie; 12-10-2008 at 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() Maar als je dit soort opmerkingen maakt ![]() http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=4670 Dan word het wel een beetje moeilijk voor me om te geloven dat Indy al die tijd niet jouw hond is geweest ![]() En dit is echter maar 1 VBtje. Zo kunnen we meerdere TOPICS terug vinden over verschillende honden waar jij claimde de eigenaar van te zijn ![]() Groette Martine.
![]() |
![]() |
|
|