![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hallo allemaal,
Het gaat ook zooo snel... De pups van Jennah zijn ondertussen 12 weken oud. Graag wil ik al hun baasjes bedanken voor de vele foto's die ze wekelijks doormailen, zodat ik hun ontwikkeling van kortbij kan volgen! Deze wou ik graag delen met jullie... Hogan Sky, Hero & Hot Sioux van Hagia Sophia (die een opleiding krijgt als politiehond): ![]() ![]() ![]() Groetjes, Liesbeth
![]() |
#2 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Goh Liesbeth,
dat gaat zeker snel, wat zijn ze al groot ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Non active.
|
![]()
Hai,
Ze zien er echt allemaal Toppie uit ![]() Ben wel heel nieuwsgierig, hoe dat in de toekomst gaat met comissaris Rex ![]() Hoop dat je ons hier op de hoogte houd ![]() Groette Martine.
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte
![]() Ik ben zo trots als wat op mijn kleine meisje. Sioux kreeg haar eerste lesje pakwerk toen ze 6 weken was en toonde toen al heel veel interesse! Ze is ook heel aandachtig en heeft een enorme will to please (voor een wolfhond althans!). Ik hoop dat Henk en Sioux hun doel bereiken, al zullen sommige oefeningen een echte uitdaging zijn... Ik kan maar niet geloven dat ze al zo groot zijn... En al zo ondeugend ![]() Liesbeth
![]() |
#5 | |
Non active.
|
![]() Quote:
Is de Politiehond die ze moet worden; -De Politiehond voor in de sport/hobby zoals PH1 en PH2 ?? -Of om de politie te begeleiden tijdens hun werkzaamheden ?? Want hier word het een en ander nog wel eens door elk ander gegooid ![]() Ben gewoon erg nieuwsgierig welke het nou is ![]() Groette Martine.
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Wel euh... Het baasje van Sioux is politieman, maar ik weet niet of hij effectief met Sioux aan de slag wil als dat mogelijk blijkt.
Ik weet niet zo goed hoe dat werkt in Nederland... Hij traint in elk geval bij de knpv en hij wil heel graag de PH1 halen waar je het over hebt. Maar voorlopig probeert hij met beide voeten op de grond te blijven denk ik, en nog geen plannen te maken over een eventuele carrière als politiehond voor Sioux... Althans zo heb ik het begrepen. Ik vraag het eens na en laat het je weten ![]() Groetjes, Liesbeth
![]() |
|
|