![]() |
![]() |
|
Honden shows Onze show successen, hoe je een Tsw kunt voorbereiden, hoe hem te showen... |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Dat je hond op een show niet altijd het resultaat behaald waarop je had gehoopt,daarmee kan ik wel leven.
Maar wat ik op een show in Wijchen vandaag heb meegemaakt maakt me toch kwaad, Dvorack kreeg ondanks een in onze ogen goed gelopen show een ZG,ok de keurmeester zag dat mischien dan toch anders als wij. Even later krijgt een teefje ook een ZG omdat ze wat te angstig zou zijn om een U te krijgen,ok tot zover niets aan de hand zou je zeggen,maar als nog geen 10 minuten later een andere teef die ook angstig was en zich ook niet goed liet showen een U krijgt en daarna ook nog eens beste van het ras wordt boven een reu die ook een U liep,dan zakt mij de broek toch af. Dat de beste hond wint vind ik prima maar deze beoordeling stonk naar mijn mening als een beerput. Voor mensen zoals wij die toch nieuw zijn in dit wereldje vind ik shows waarop op zo,n manier gekeurd word nou niet echt een stimulans om hiermee door te gaan. Nogmaals een eerlijke beoordeling daar heb ik geen moeite mee maar vriendjes politiek daar kots ik van.
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|