Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Overig

Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden

Thread Tools Display Modes
Old 27-06-2007, 13:38   #1
sbaars
Junior Member

sbaars's Avatar

Default Voorstellen en vraag

Hoi allemaal,

ik zal eerst beginnen met mezelf voor te stellen.
Mijn naam is Sarine en woon in 's- Hertogenbosch, Noord Brabant. Ik ben het bezit van Leonbergerreu Dugan en Mechelse herder Caïne. Mijn hobby's zijn hondensport. 2x per week G&G met Dugan en 4x in de week africhting met Caïne. Iedere zondag vaste prik wandelen in de duinen te Kaatsheuvel samen met mijn vriendin en haar Duitse herderreu. Is het droog buiten dan ga ik ook nog regelmatig rolschaatsen met Dugan, goed voor mijn conditie en Dugan vind het geweldig, de buurt wat minder want Dugan blaft tegen mijn rolschaatsen van begin tot eind van de rit. Daarnaast werk ik nog en ga als alles goed gaat gaan we dit jaar met z'n drieën samenwonen.

Waarom ik geïnteresseerd ben geraakt in de TWH?
Enkele jaren geleden kwam ik een man tegen met een wolf...bleek later een Saarloos te zijn. Naar informatie gezocht op Internet, kom ik erachter dat er nog een hond bestaat met het uiterlijk van een wolf, de TWH. De karaktertrekken van de TWH spreken mij meer aan dan die van de Saarloos. Vandaar dat ik nog meer informatie ben gaan zoeken over de TWH. Via, via ben ik toen op deze website terecht gekomen.

Wat is nu mijn vraag?
Zijn er fokkers die bloedlijnen gebruiken die beter geschikt zijn om mee te sporten? Ik wil graag africhting of G&G gaan beoefenen met een TWH.

Groeten,

Sarine
sbaars jest offline   Reply With Quote

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules