![]() |
![]() |
|
Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
tsw teefje gaya heeft last van jeuk heeft er toen medicijnen voor gehad en ik moest op andere voeding overgaan zou wel eens allergie voor het voer kunnen zijn ik geef 3 x per week pens de rest allergie brokken hielp ook niet nu overgegaan op premium croc nog steeds het zelfde wel in mindere mate als voorheen maar toch wil haar zo graag helpen wat kan ik doen
groetjes wilma[/quote] hoi wilma, hoelang heb je dat andere voer gebruikt, het is namelijk niet ma een week al over. heeft je dierenarts ook een allergie test gedaan? Misschien is ze wel ergens anders de allergie van. Bijv. wasmiddel waar je haar kleed mee wast, of huisstofmijt of een schoonmaakmiddel, of misschien wel een plant in de tuin of in huis. geef je haar ook nog andere dingen, zoals koekjes ofzo? meestal moet je zo'n dieet een maand volhouden en mogen alleen de brokken gegeven worden en verder helemaal niks. Misschien kan je wat meer informatie geven. Groetjes Veronique |
![]() |
![]() |
|
|