![]() |
![]() |
|
Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Member
|
![]()
Hallo allemaal
![]() Nog regelmatig zie ik n.l. mensen met hun hond in de auto langs sjesen, waarvan de hond dat gewoon los op de achterbank rondrent ![]() Toen Jourdy nog klein was, zette ik hem in een speciaal hondengordeltje vast aan de autogordel op de bijrijder stoel...geweldig vond ie dat. Als een koning zat ie dan rechtop naar buiten te gluren ![]() Naar mate hij groter werd ging hij achterin de bak van de passat en daar hadden we dan een auto-rek, zodat hij niet naar voren kon klimmen. ![]() Nu we twee honden hebben kwamen we erachter, dat die mafketels gingen liggen rollenbollen achterin de auto....levensgevaarlijk natuurlijk! Gelukkig heb ik een handig manneke en die heeft nu een scheidingswand in de jeep gemaakt, met twee deurtjes (zodat ze niet zomaar naar buiten kunnen springen, als we de deur openen). Nikki gaat meestal meteen liggen en Jourdy zit -nog altijd - naar buiten te kijken. We moeten alleen nog een latje of iets dergelijks onder langs de scheidingswand maken, omdat nu de staart of een stukje poot er onder door kan. Je raad het al...erg interesant om in de staart van de ander te bijten ![]() Omdat we in de aankomende vakantie (jippie jippie) een aantal langere stukken willen gaan reizen, gaat Jarno ook in de passat nog een of andere constructie maken, zodat ze veilig meekunnen. Ik zat me zo af te vragen hoe jullie je honden vervoeren in de auto? Groetjes, Patty
|
|