![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hallo aan al degenen die nu nog niet op vakantie zijn, of al geweest zijn
![]() Vandaag heb ik een nieuw artikeltje geplaatst om eens de aandacht te vragen voor de wat oudere TsW's waar een nieuw tehuis voor wordt gezocht. Want wanneer mensen een hond willen aanschaffen, denken ze haast altijd automatisch dat het dan vanzelfsprekend een pup zal moeten zijn. ![]() Maar ik ken gelukkig ook tig voorbeelden van mensen die een wat oudere hond namen en daar tot op heden meer dan blij om zijn!!! Daarom wil ik ook alle lezers van wolfdog ook vragen om eens te overwegen of ze een plaatsje hebben voor een "2e hands" hond. Want in nagenoeg alle omstandigheden kan de hond er niets aan doen dat hij/zij herplaats moest worden ![]() En er zijn ook veel TsW's die hartstikke blij zouden zijn met een nieuwe eigenaar en die nog jarenlang een prima kameraad voor je kunnen zijn!! ![]() ![]() ![]() ![]() Als je eventueel geinteresseerd bent, lees dan ook even onder laatste berichten " Een pup of een wat oudere hond" groeten, Mijke
|
|