Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Bijeenkomste

Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive...

Thread Tools Display Modes
Old 10-02-2008, 23:00   #1
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch

kobesen's Avatar

Default Snertdag, een fantastische dag!!!

Beste allemaal,

Wat hebben wij het geweldig gehad met de snertdag!!! Niet alleen het weer, maar zeker de activiteiten waren fantastisch.
Ik heb Denzel nog nooit zichzelf zo zien vermaken. Mijn hond ging helemaal los op de hindernisbaan.
Hevig geconcentreerd en netjes naast het vrouwtje (1x met en 1x zonder U-lead) begaf meneer zich voor het eerst op zo'n hindernisbaan.
Ik had eerlijk gezegt, nog nooit zo'n baan gezien. Het was net een speeltuin voor kinderen met al die houten toestellen.
Normaal is Denzel niet zo van de vreemde dingen, klaarblijkelijk heb ik mijn hond danig onderschat. Hij had echt zichtbaar plezier in de grote uitdagingen. Hoe groter de uitdaging, hoe leuker meneer het vond.
Uiteindelijk liep ie met opgeheven staart de route.

Ook heb ik de wondere wereld van de U-lead ondekt. Zonder trekken of van te voren aandacht vragen, bleef meneer met dit wonderlijke tuig netjes naast me lopen, zodat ik met een lepel en daarop een tennisbal netjes zonder verlies van de bal, heen en weer over het veld kon. Ik kon mijn hond aan 1 hand meenemen. Gewoonweg fantastisch! Meteen toen ik thuis was, heb ik 2 tuigjes besteld. Nu scheelt me dat een hoop gehannes met 2 honden wandelen iedere dag. Mijn dank dus aan Janneke en Boudewijn!

Verder ben ik uiteraard op mijn @#$% gegaan, toen we op tijd moesten rennen over de hindernisbaan. Mijn hand flink geblessuurd, maar mag de pret niet drukken. Gelukkig buiten bereik van de vele camera's.

Al met al, ben ik blij dat ik gegaan ben. Het was een leerzame dag. Geef je Tsjech een ECHTE uitdaging en je hebt een werkhond voor het leven.

Ik wil graag het bestuur van de TWK en natuurlijk de familie Cuppens en Joyce bedanken voor deze heerlijke dag. Hij was ZEKER voor herhaling vatbaar en ik hoop dat we dit jaar nog eens kunnen gaan!

Groetjes Kim

PS helaas was ik te druk om foto's te maken, maar er waren meer dan genoeg mensen die de foto's hebben gemaakt, dus deze zullen vandaag of morgen wel geplaatst worden.
kobesen jest offline   Reply With Quote

Posting Rules