![]() |
![]() |
|
Clubs en wetgeving Informatie over Tsw clubs in andere landen, wetgeving betreffende TsW en Kennel club regels |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#11 | |
Non active.
|
![]() Quote:
En dat is dan toch een kleine RV. En in alle redelijkheid,heb je ook gelijk. En moet je het fokken van honden ook bedrijfsmatig gaan bekijken. En dan is der ook een monopolie positie,en voldoet ook het RvB niet aan de regels,en is ook erg ouderwets en ondemocratisch,etc. Heb daar zelf alleen, erg veel moeite mee om het zo te bekijken,aangezien me honden me hobby zijn,en alleen maar geld hebben gekost,zoals elke hobby. En denk dat dit ook zo is ,voor de meeste fokkers. En of het nou,grote fokkers zijn,of kleine fokkers. Veel nesten ,weinig nesten. Voor en tegen,veel ervaring en weinig ervaring. Of alleen liefhebbers van het ras. Of eigenaar van het ras. Ten behoeve van het ras en het fokken,kan je beter al die wijsheid en ervaringen en verschillende meningen bij elkaar zien te houden. En dit is de reden,dat ik voor 1 RV ben. Ik hoop ,dat ik het zo duidelijker heb beschreven ![]()
![]() |
|
|