![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Beste mensen,
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen maar ik ben op zoek naar instanties in Belgie waar ik gevonden honden kan aanmelden. Vanmorgen toen ik in Loenhout reed liep er ineens een hond voor mijn auto. Ik ben vol op mijn remmen gaan staan en heb hem niet geraakt. Later zag ik dat bij deze hond nog een klein hondje was. Het betreft een mooie Mechelaar teef van ongeveer 2 jaar (loops) en een oud Schipperke reu ongecastreerd. Nu ben ik gelijk naar de dierenarts in Loenhout gereden omdat ik niet zeker wist of ik de Mechelaar wel of niet geraakt had. Maar alles is goed. Na veel rondbellen hebben we de honden aangegeven bij de politie te Loenhout en Brecht en bij het dierenasiel Canina te Essen. De honden heb ik echter bij mijn ouders geplaatst daar dat beter voor ze is. De Mechelaar teef is een angstige hond die moeite heeft met mensen die zich dominant opstellen (wordt angstig en duikt in elkaar). Het Schipperke vindt eigenlijk alles wel best. Nu is mijn vraag voor de Belgen onder ons..... Waar kan ik deze dieren in Belgie allemaal aanmelden want ik zou toch de eigenaren willen vinden. Ze zijn niet gechipped of getatoueerd. Ik weet dat dit geen Tsjechen zijn maar hier zitten veel Belgische mensen. Ik hoop dat het even mag blijven staan. Wil echt het beste voor deze schatten.
|
|