Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Gezondheid en voeding

Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc

Thread Tools Display Modes
Old 29-03-2005, 17:52   #1
wolfwilma
Junior Member

Default vraagjes

hallo
graag zou ik willen weten hoe oud de tsw is als ze haar eerste loopsheid moet krijgen en duurt dat dan 4 weken.
gaya is nu 16 maanden oud en nog steeds niet loops nu zit ik daar niet op te wachten maar ik moet allert blijven daar wij een reu in huis hebben vandaar. Wat het bijten betreft wordt ze steeds erger je kan haar echt niet aanhalen en knuffelen zoals bij mijn andere honden ze bijt je konstant wel uit genegenheid of misschien wel onderdanigheid naar ons toe want ze doet het ook bij de reu heel erg maar ik kan je wel vertellen dat het verrekt zeer doet en krijgt daardoor niet zo goede band als met de rest als ik met haar buiten loopt dan zijn we dikke maatjes het liefst moet ik dan een steentje weg schoppen dan gaat ze er achteraan.
is er iemand die mij raad kan geven wat betreft dat bijten en is het bij jullie ook zo dat je ze geen moment alleen kan laten of ze sloopt de boel zelfs als ik even naar de toilet moet dan gaan alle deuren open en praat ik tegen haar om haar aandacht vast te houden mijn man en ik lossen elkaar af in huis zodat een ieder zijn werk of hobby kan uitvoeren. want door de weeks werken wij en als we thuis zijn willen we de honden zoveel mogelijk bij ons hebben raad gevraagd aub
groetjes wilma
wolfwilma jest offline   Reply With Quote

Posting Rules