![]() |
![]() |
|
Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#14 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Hoi Bert,
Ik heb het zelfde met Denzel. Hij schrok nergens van, nog nooit. Altijd vrolijk en ongevreest naar andere mensen toe (en rare objecten) Totdat de buren een barbecue hadden. Hoop mensen op de barbecue, waaronder een stel pubers. Op ons land werd er geparkeerd door de gasten dus het moest allemaal langs de kennel van de honden lopen. Denzel had de tijd van zijn leven! Zoveel mensen en allemaal gaven ze hem aandacht. "s avonds werd het anders. Toen de laatste gaten weggingen (incl. pubertjes), vond 1 puistenpuber het nodig om Denzel aan het schrikken te maken. Het pubertje maakte een onverwachte beweging en schreeuwde hard "woef!" naar Denzel. Ik heb mijn schatje nog nooit zo bang gezien. Hij kwam niet meer naar andere mensen toe en met zijn staart tussen de benen bleef ie in zijn nachthok. Dit alles is 4 weken geleden en nog steeds als er mensen die Denzel niet kent naar de kennel lopen, kruipt ie weg en duurt het even voordat ie kennis gaat maken. Ik baal hier heel erg van. Deze familie die dit veroorzaakt heeft hoeft dus ook geen voet meer op mijn terrein te zetten. Kinderen die niet zijn opgevoed met dieren. Ik weet dat TWen een zekere terughoudendheid kunnen hebben, maar misschien heeft Aram iets vervelends meegemaakt net zo als Denzel. Groetjes Kim |
![]() |
![]() |
|
|