|
|
|
|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Member
|
- wij vanmorgen onze bestelling vlees voor Jourdy en Nikki hebben gekregen
- Bob van Foodfordogs heel aardig is! - het vlees maar net in de vriezer paste - Jourdy en Nikki morgen hun eerste lamsrib gaan krijgen en we heel benieuwd zijn hoe ze het gaan vinden - Jarno bijna klaar is met het hok voor in de stationwagen en wij dus volgende week allerlei uitstapjes gaan maken - ik me daar enorm op verheug! - wij iedereen een heel fijn weekend wensen!
|
|
|
#2 |
|
Member
|
- de spelletjes op de site van Azazel (Barry) erg leuk zijn
- ik van 'Simon' niet begrijp, hoe dit spelletje gaat - Jarno high-scores had gehaald, maar zich niet had geregistreerd..de sukkel hihi
|
|
|
#3 |
|
n00b
|
- ik vandaag weer begonnen ben met werken.
- ik het meteen weer stikdruk heb. - ik uitkijk naar mijn volgende vakantie.. - die nog wel een tijdje op zich zal laten wachten. - ik ook een hi-score heb (pacman) maar niet ingelogd was... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
- ik afgelopen maandag al weer de *** was.
- stikdruk hier een understatement is. - ik voortaan maar de mail laat doorsturen naar mijn huisadres. - ik nu 3 weken achterstand in aan het halen ben. - mijn collega's heel lief zijn en mij de hele dag van koffie blijven voorzien. - ik gelukkig morgen weer een daggie vrij ben! - wij als het weer mee zit, lekker naar ouwehands dierenpark gaan. - Cliff hier erg naar uitkijkt:
|
|
|
#5 |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
- Denzel gisterenavond een pad het huis ingejaagd heeft?
- hij overgestapt is van egels naar padden. - het vrouwtje het arme beessie opgepakt heeft en netjes buiten heeft gezet. -Denzel hier niet zo content mee was.
|
|
|
#6 |
|
Member
|
- wij nog anderhalve week vakantie hebben
- Jarno de laatste hand legt aan de stalen kooien voor in de auto - wij dan eindelijke leuke dagtochtjes kunnen gaan maken - Jourdy en Nikki vandaag zalmkop hebben gegeten - Ze zelfs de ogen van die dingen opaten - Ze nu allebei met een smile op hun gezicht liggen te slapen - Het nu wel weer genoeg geregend heeft - Ik iedereen die moet werken, sterkte wens ![]() - Ik jullie allemaal een fijne avond wens
|
|
|
#7 |
|
n00b
|
- we gisteren mensen op bezoek hadden die geintereseerd waren in de tsw.
- we hun wat voorlichting hebben gegeven over de voor maar vooral ook de nadelen. - ze erg enthousiast waren over Shadow... - ik alweer een week aan het lijnen ben. - ik 3 kg kwijt ben. - ik nu *slik* 101,8 kg weeg. - mijn streefgewicht 88-90 kg is. - ik dus nog 11,8-13,8 kg te gaan heb. - ik volgende week weer naar school moet. - het wolfhonden-online weekend (WOW) een week verzet is. - dit i.v.m. de clubmatch van de n.v.t.w. wat op 7 Oktober is. - ik het helemaal top vind dat hiermee rekening word gehouden. - dit WOW weekend een thuiswedstrijd word omdat het in Arcen word gehouden. - Ik erg naar het WOW uitkijk omdat het kei gezellie is! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
Hoi allemaal
weet iemand toevallig of je TsW's in Tsjechië voor de slee mag laten lopen, laat even weten als iemand hier iets van afweet?? mvg.Georgejo |
|
|
|
|
|
#9 |
|
n00b
|
- er in dit topic dus alleen in de wist u dat vorm mag worden gepost...
|
|
|
#10 |
|
Non active.
|
- Wij vanmiddag 2 uur met BOB hebben gewandeld
- Nomad dit erg gezellig vond - Hij uitkijkt na de volgende keer .Groette Martine.
|
|
|
|
#11 |
|
Yara
|
-ik denk dat Martine DE BOB bedoelt
-dat Nomad dan wel erg beschonken moest zijn, om met DE BOB te gaan wandelen |
|
|