|
|
|
|||||||
| Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
9 van de 10 keer kan het bij een pup ook komen van zogenmoemde groeipijnen. Zeker als je in je voer veel % koper hebt zitten. Nu weet ik de samenstelling van Proplan niet, maar jullie hond groeit wel erg hard. Zou het eens laten onderzoeken bij de DA.
groetjes Kim
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
Oscar heeft geen HD. Helaas is wat hij blijkt te mankeren erger dan dat: zijn wervelkolom ter hoogte van zijn schouders is zodanig misvormd dat dit onomkeerbaar is en geen herstel mogelijk. Het blijkt een aangeboren afwijking te zijn. Zijn groei zal de symptomen alleen maar verergeren. Conclusie: we moeten afscheid nemen van onze dierbare Oscar.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
|
Quote:
Wat een afschuwelijk bericht!!!!! Wat vreselijk voor jullie dat je nu al afscheid van Oscar moet nemen..... Ik heb er geen woorden voor..... Maar ik wens jullie wel heeeeeeeel veeeel sterkte groeten, Mijke
|
|
|
|
|
#4 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Hoi Monique
Wat verschrikkelijk om te horen, de rillingen lopen over m'n rug... Hier kan ik maar één ding zeggen........ HEEL VEEL STERKTE !!!!! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
Hallo Monique,
Wat zullen jullie verdrietig zijn! Ontzettend lief, dat je eraan denkt hier op het forum een berichtje te zetten. Heel veel kracht toegewenst bij het afscheid en in de komende verdrietige tijd!!! Groetjes, Patty en Jarno
|
|
|
#6 |
|
Musketier
|
Heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing. Ook al weet je dat het de juiste is, pijn zal het altijd doen...
Hoe kort het ook is geweest onthoud vooral de mooie momenten die jullie samen hebben gehad. Nogmaals veel sterkte!! Bert en Gitta |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
Monique en Roel,
Alsnog ook van ons heeel veeel sterkte de komende tijd toegewenst. Wij weten wat Oscar voor jullie heeft betekend en ook in de toekomst betekenen zal. Helaas heeft het allemaal niet zo mogen zijn wat jullie en ook wij ervan verwacht hadden. Wat Bert ook al zei, denk vooral aan de mmoie momenten die jullie in die korte tijd met hem hebben beleefd en geef hem een ereplekje in jullie hart en daaraan zal het niet liggen. Letty en Koos |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|