|
|
|
|||||||
| Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Member
|
Hoi Hanna,
Schiet me zojuist weer te binnen...Jourdy heeft vooral in het eerste anderhalf jaar regelmatig aan vooral zijn voorpoten liggen sappelen/knagen. Niet dat hij ze kapot beet, maar iets irriteerde hem. Wij hebben aan groeipijnen gedacht, omdat hij het niet altijd deed, maar eens op de zoveel tijd nam dit gedrag toe. Als ik dan in zo'n fase zijn poten en gewrichten een paar keer per dag deed masseren, leek hij minder die neiging tot sabbelen/knagen te hebben. Hij is nu bijna twee en gisteravond zag ik hem weer op z'n poten sabbelen. Vandaar dat ik daar aan moest terugdenken :-) Echter heeft hij nooit aan zijn oksels liggen krabbelen...moeilijk hoor en zo lastig achter te komen, waar jeuk vandaan komt :-( Hoop dat je snel erachter komt, wat het 'probleem' is. Groetjes, Patty
|
|
|
#2 |
|
Member
|
Hoi Hanna,
Hoe is het nu met Anuki? Groetjes, Patty
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
Anuki krijg nou geen brok meer, alleen nog maar vers voer. En wat vind ze het lekker! (aan de organen moet ze nog even wennen)
Ze heeft nog wel jeuk, maar niet zo erg als eerst. Het lichaam moet nog eerste helemaal ontgiften zoals ze dat noemen. Het knabbelen aan de poten is bijna geheel weg. Dus het gaat gelukkig de goede kant uit! |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Member
|
Quote:
Heeeeeeee...dat is fijn te horen!!! Groetjes, Patty ps: Jourdy is ook niet zo'n fan van organen hihi
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
Anuki legde het in eerste instantie naast haar voerbak neer van: dat hoef ik niet.
Maar toen was de kip op... en dan begint ze weer te snuffelen en pakt ze het en keer vast... legt het weer neer, snuffelt een keer, probeert er op te kauwen... en dat gaat dan zo even door totdat het weg is! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
even een up-date:
Anuki's jeuk is practisch weg. Natuurlijk krabt ze zich nog wel eens, maar dat doet elke hond! Daar ben ik dus heel blij mee. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
Da's erg goed om te horen!!!
groetjes,
|