![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Member
|
![]()
het KNMI het voor deze keer goed heeft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Non active.
|
![]()
Hai Kim,
![]() ![]() Ik dit geweldig vind als je je zelf, zo goed kan ![]() Groette Martine |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]() Quote:
- ik het erg leuk vind met mijzelf de draak te steken ![]() - dit mijn humor is ![]() - ik het een schitterende foto van Ayla vind! groetjes Kim
![]() |
![]() |
#4 |
Non active.
|
![]() ![]() ![]() en het inderdaad een erg mooie foto is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
n00b
|
![]()
- het wolfhonden-online weekend weer fantastisch is geweest!
- de organisatie geweldig was! - het heerlijk weer was! - Shadow het ook erg naar zijn zin heeft gehad! - hij heeft meegedaan met een stukje behendigheid en dit uitstekend ging! - de tsjechen dit weekend behoorlijk waren ondervertegenwoordigd! - ze wel de meeste kabaal maakte! (met dank aan Shadow en Angel ![]() - de barbecue gisteren lekker was maar veel te veel! - we daarom vandaag maar gewoon nog een keer de barbecue hebben aangestoken! - de lezing over de rasstandaard van de tsjech en saarlooswolfhond erg interessant was! - we vanmiddag heerlijk hebben gewandelend! - we nu heerlijk voldaan thuis zitten! - we zodadelijk nog een feestje hebben omdat m'n zwager jarig is geweest! - ik nu onder de douche ga want ik ruik helemaal naar (wolf)hond! ![]()
![]() |
#6 |
Member
|
![]()
-onze wolven roedeluitbreiding hebben.
-Ze al een week langsmekaar heen lopen zonder enige agressie. ![]() -De uitbreiding een verdwaalde kip is. ![]() -ik niet levend voer. ![]() jos |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
n00b
|
![]()
- ik dit ondersneeuwde topic weer eens naar boven haal.
- er dan misschien weer over leuke dingen die je met je tsw doet gesproken word. - we vanavond naar m'n schoonouders gaan. - ik me daar tonrond ga vreten aan al het lekkers dat Ryan aan het maken is met m'n schoonmoeder. - Shadow en Breezer helemaal niet bang zijn voor vuurwerk. - er hier morgen vanaf 11 uur kinderen aan de deur "gelukkig nieuwjaar" staan te schreeuwen voor snoep. - dit traditie is in Wellerlooi - ik benieuwd ben of iemand anders ook van de schreeuwlelijkerts aan z'n deur heeft staan morgen? ![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|