|  | 
|  25-05-2008, 09:35 | #1 | 
| Junior Member Join Date: Sep 2003 Location: Borssele 
				 |   

Leuk zeg,lijkt wel Storm reportage  Zou wel eens Lezing/discussie met hem willen trouwens,lijkt me interessant. Gr.Christa | 
|   |   | 
|  25-05-2008, 10:54 | #2 | 
| Junior Member Join Date: Mar 2007 Location: zuidoost Friesland 
				 |   

Hoi, wij vonden het ook vreselijk gezellig. Hier wat foto's van ons: http://www.mijnalbum.nl/Album=GB7ETDTC&Foto=N4XZFUAX groetjes, Monique 
				__________________   | 
|   |   | 
|  25-05-2008, 20:57 | #3 | |
| Junior Member Join Date: Jan 2005 
				 |   Quote: 
 Leuke foto's hoor. We hebben heel wat gemist zo te zien. ps: waar precies in zuidoostfriesland woon je eigenlijk?? Wij wonen in Drachten, das ook zuidoost friesland. | |
|   |   | 
|  25-05-2008, 21:04 | #4 | 
| n00b Join Date: Sep 2003 Location: somewhere 
				 |   

Hoi Allemaal, Hier mijn bijdrage aan fotogeweld..  Iedereen bedankt voor een hele leuke en gezellige dag!! Klaar voor de start.............................AF!  Luna, de verschikkelijke.. haha  "Plukje" nix "je" aan   Kim en haar lieve Denzeltje  Hanna met Anuki... (de snelste Tsjech!!!)  Mijke en geweldenaar Plukje..  GirlzzzzPowerrrr nietwaar Martine???  GirlzzPOwerrzzz  German action!  Ben ik niet lief????  Vooruit ziende blik...  Martine met Nomad  Robert & Bachata  Jolanda heeft er duidelijk schik in met Igor..  Rene met Ika  Kijk Ika... daar moet je heen.  WOW... on top of the world  Grote versies en meer zijn te vinden op : http://www.mijnalbum.nl/Album=VJRKYQFB 
				__________________ Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd   | 
|   |   | 
|  25-05-2008, 22:31 | #5 | 
| Non active. Join Date: Nov 2006 Location: Outside, walking the dog. 
				 |   

TOP ,FOTO REPORTAGE   . Maar vind die andere foto,van Nomad,toch echt veel mooier  . Groette Martine. 
				__________________ Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away  . | 
|   |   | 
|  25-05-2008, 22:34 | #6 | 
| Junior Member Join Date: Jan 2005 
				 |   

Mooie foto's Barry!
		 | 
|   |   | 
|  26-05-2008, 11:43 | #7 | 
| Junior Member Join Date: Jul 2006 Location: Nijmegen 
				 |   

Het was zeker een geslaagde dag voor ons   . Zowel snelste hond als snelste tjech beker hier aanwezig!   En dan had het zeker iets sneller gekunt... als Anuki wat meer had meegewerkt en mijn conditie wat beter was geweest  Het is zeker voor herhaling vatbaar! Dit keer is trouwens niet kim onderuit gegaan in de tunnel... en weer geen foto's ervan! | 
|   |   | 
|  26-05-2008, 11:57 | #8 | 
| Erfelijk aangeboren Bitch Join Date: Nov 2005 Location: Arnhem 
				 |   

Nope, ik ben netjes op mijn 2 beentjes blijven staan.  Geloof dat Pieke onderuit ging, en dan NOG 0.49 halen! Toppie! 
				__________________ Het product van je eigen denken, is je omgeving! (citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net) 'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!! | 
|   |   | 
|  25-05-2008, 20:46 | #9 | |
| Non active. Join Date: Nov 2006 Location: Outside, walking the dog. 
				 |   Quote: 
 Dat kan je toch dagelijks doen  . Groette Martine. 
				__________________ Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away  . | |
|   |   | 
|  | 
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| 
 | 
 |