![]() |
![]() |
|
Googlemap ME | Registrieren | Hilfe | Benutzerliste | Kalender | Suchen | Heutige Beiträge | Alle Foren als gelesen markieren |
Clubs en wetgeving Informatie over Tsw clubs in andere landen, wetgeving betreffende TsW en Kennel club regels |
![]() |
|
Themen-Optionen | Ansicht |
|
![]() |
#1 | |
n00b
|
![]() Zitat:
Het lijkt mij verstandiger om dit soort vragen aan het bestuur te stellen dan dit als een soort van open vraag op een forum te plaatsen. Het is verder natuurlijk je goed recht, alleen denk ik niet dat je hier het antwoord zult vinden waarna je op zoek bent. Op de website zul je zien dat de functie vacant is. Groetjes, Barry
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd ![]() Geändert von Azazel (03-20-2009 um 03:25 PM Uhr) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Non active.
|
![]()
Ben ik weer een topic begonnen waar ik weer nix van af weet
![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Non active.
|
![]()
Op deze manier vind ik die website ook niet echt meer geloofwaardig
![]()
![]() |
#4 |
n00b
|
![]()
Hoezo niet?
Gr, Barry
![]() |
#5 |
Non active.
|
![]()
Niet meer geloofwaardig vanwege het feit,..................................
![]() De zitting was 10 december 2008. De beklaagde was hier bij aanwezig. De uitspraak was meteen tijdens deze zitting ![]() Zie de link waar al deze informatie in word vermeld. Dus we hebben hier een feit dat dit dus bekend was bij minstens een interim bestuurslid van de NVTW op 10 december 2008 ![]() En evengoed word hij als bestuurslid voor gedragen door het bestuur en dit krijgen we vermeld in het Czech-point die we vorige week vrijdag hebben gekregen over de post. Hier zit 3 maanden tussen ![]() En dan,................................. ![]() Krijgen wij vandaag, dus 1 week later dan de Czechpoint is binnen gekomen van Stefanie de mededeling van deze uitspraak van de tuchtcollege van het RvB ![]() En dan zeg jij dat er op de site van de NVTW staat dat deze functie vacant is ![]() Sinds wanneer dan, zolang als dit bekend is bij het bestuur of OK ![]() Dus zeg jij het maar wat is hier ongeloofwaardig ![]() Want ik vind dit zelf een beetje een,.................................... en dit mag een ieder voorzich in vullen. Maar je hebt gelijk ik had niet de website alleen moeten vernoemen ![]() Groette Martine.
![]() |
#6 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Zitat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
kan iemand trouwens art. VI. 5 lid 1 KR (op de site van de raad van beheer) vinden want hier zou in moeten staan wat je nu wel en niet mag..
Overigens vind ik het zoals ik het nu kan beoordelen niet zo'n erg verschrikkelijk probleem en lid van een niet rashonden vereniging en lid van een vereniging met bestuursfunctie... maar dat is mijn persoonlijk mening. Maar ja uitspraak van RvB telt natuurlijk en niet mijn persoonlijke mening Misschien handig voor iedereen om dit artikel boven water te krijgen...... ondertussen al wel de link gevonden http://www.raadvanbeheer.nl/uploads/...i_2009_web.pdf nu het juiste artikel nog even pagina 129 kan het helaas niet copieren... maar vind het een wat byzonder artikel.... dus mensen wees op je hoede.. voordat je het weet wordt je door iemand met het kynologisch reglement om de oren geslagen. Dus voor de zekerheid maar even alle 173 pagina's doornemen... tja wie een hond wil slaan vind altijd wel een stok Geändert von jmvdwiel (03-20-2009 um 08:31 PM Uhr) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Ik heb een klein stukje gekopieerd: Artikel VI.29 ingeschreven.Gediskwalificeerde personen mogen gedurende de duur van hun diskwalificatie geen honden uitbrengen op exposities of wedstrijden. Zij hebben geen toegang tot gebouwen en terreinen waar exposities of wedstrijden worden gehouden en mogen ook overigens niet bij de voorbereiding of organisatie daarvan worden betrokken. Door hen gedurende de duur van hun diskwalificatie gefokte honden worden niet in de Nederlandse stamboekhouding Artikel VI.30 Gediskwalificeerde honden mogen gedurende de duur van hun diskwalificatie niet toegelaten worden tot exposities en wedstrijden. Met deze honden gedurende de duur van hun diskwalificatie gefokte nakomelingen worden niet in de Nederlandse stamboekhouding ingeschreven. Artikel VI.31 De Raad van Beheer kan, nadat na een veroordeling ten minste twee jaar zijn verstreken, een straf voor de resterende periode kwijtschelden indien nieuwe of gewijzigde feiten, omstandigheden of inzichten daartoe naar zijn oordeel, het Tuchtcollege gehoord, aanleiding vormen |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Non active.
|
![]() Zitat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
n00b
|
![]()
Daar heb ik ook geen problemen mee.
Alleen zoals ik als zei zal je de antwoorden hier waarschijnlijk niet vinden.. Een mailtje naar het bestuur zal meer effect hebben. ![]() groetjes, Barry
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Ik vind het ook een prima zaak als mensen hier zulke objectieve informatie plaatsen
![]() Want omdat de NVTW geen forum heeft, zullen veel leden echt niet dagelijks die site bezoeken! Bovendien moet je dan eerst op de contact button drukken om te zien dat er een vacature is voor een bestuurslid ![]() Maar doordat Stefanie hier deze info plaatste weten nu meer mensen dat de kandidaatstelling van het bestuur incorrect was!
![]() |
#12 |
Senior Member
|
![]()
Zoals je kunt zien staan deze bijdragen nu in een nieuw topic omdat ze niet thuis hoorden in een Activiteiten topic
![]() Door een fout van mij in de verplaatsing werden alle berichten vervolgens in twee topics geplaatst ![]() Als je nog op "activiteiten" wil reageren, maak er dan svp een nieuw topic voor aan! In dit topic kan nu gewoon verder op dit ALV item gereageert worden. Excuses voor mijn domme fout en sorry voor het ongemak!
![]() |
#13 |
Senior Member
|
![]()
waar kun je op wolfhond.org deze informatie vinden ? ik kan namelijk niks vinden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
n00b
|
![]() Zitat:
Wel is bij contact de functie van Penningmeester als vacant aangemerkt. Niets geheimzinnigs, en zoals al eerder gemeld door Mijke, kan elk lid zich beschikbaar stellen. Voor meer informatie hoe deze procedure in elkaar steekt verwijs ik graag naar de statuten die ook op de website zijn terug te vinden. Groetjes, Barry
![]() |
![]() |
#15 |
Senior Member
|
![]()
niks over geheimzinnigheid hoor
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Themen-Optionen | |