Quote:
Originally Posted by monique
Hoi Dorien,
Ik heb zelf ook eenzelfde kruising maar dan in de vrouwelijke vorm.
De tekening is bijna identiek. Haar naam is Chinook en ik heb haar als pup van 7 weken uit een gepland nest gekregen. Zij is niet zo`n sloper maar ik moet ook wel het een en ander ondernemen om dingen van haar gedaan te krijgen. Verder is ze ontzettend lief , makkelijk met kinderen en volwassenen. Jaagt zeer graag op konijnen, muizen en eekhoorns, maar vangt alleen af en toe een muis. Helaas houdt ze niet van een grote groep honden en met de laatste wandeling in de Loonse en Drunense Duinen ben ik toch maar afgehaakt. Dus dan lees ik maar een beetje wat er op het forum komt zodat ik altijd weer iets opsteek. Attachment 1889 groetjes Monique
|
Wauw zeg, wat lijken ze op elkaar! Otchum kan ook zo'n snuit trekken als hij staat te genieten van een zacht briesje

Echt jagen hebben we Otchum nog niet zien doen. We hebben dan ook nog niet echt een konijn of eekhoorn gezien tijdens wandelingen dus wie weet doet hij het wel. Wel weet ik van vorige eigenaar nummer 2 dat Otchum en kippen niet zo goed samengaan. Hij vertoont een nogal ongezonde interesse maar gelukkig hebben we dus geen kippen