![]() |
![]() |
|
Ras standaard en bonitatie Hoe een typische Tsjechoslowaakse Wolfhond er uit zou moeten zien, afmetingen en bespreking van de rasstandaard |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hier dan even mijn verslagje
![]() De rit verliep voor Sky en mij zonder problemen, al is het wel vermoeiend in je uppie twee uur achter het stuur te zitten. Bij aankomst was Sky maar wat blij om zijn zus Inara te zien, en beiden rolden meteen over het veld. ![]() De keuring verliep zonder problemen, en bij het dreigen gedeelte keek Sky schaapachtig Dhr Jedlicka aan, om meteen toen deze weg liep achter hem aan te tuffen met de vraag in zijn ogen van "hè ik dacht dat we gingen spelen?" ![]() Sky zijn uitslag weet ik niet precies daar ik zelf het officiële document nog niet heb. Er was daar geen mogelijkheid om te kopieeren dus heeft Liesbeth mijn papieren nog. Wat ik wel weet zijn de A70 en P1 maar of en wat daar nog tussen staat kan ik niet zeggen. Op de show een dag later heeft Sky in de Jeugdklasse reuen een 1U gehaald, maar ik was helemaal klaar met alles, aangezien ik dus een telefoontje van de security firma kreeg dat bij ons het inbraak alarm afging. ![]() We zijn dus vroegtijdig naar huis gegaan en Sky krijgt zijn bekertje voor de "U" eind deze maand. ![]() Ik zal straks nog een paar foto's plaatsen van de Bonitatie. Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
gefeliciteerd met je Utje
![]() ik ben erg benieuwd naar alle foto's ..... zijn er ook nog filmpjes gemaakt van de gedragstest zelf ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Dank je
![]() Bij de gedragtest van de Bonitatie ben ik niet meer geweest, mij vielen de ogen dicht aangezien ik smorgens om half 7 eerst nog heb moeten werken. ![]() Hier een paar foto's van Sky zijn Jeugdtest. De foto's van andere honden die ik gemaakt heb zal ik door sturen naar Liesbeth zodat zij ze op de site van het CSW kan zetten. Wel wil ik langs deze weg Stephan en Willy even vragen mij te mailen, daar ik alle mails die ik naar hun stuur doorlopend retour krijg ![]() Langzaam kommen de baasjes met hun honden aan ![]() Sky zijn test, Braaf wachten ![]() Sky word gemeten ![]() en betast ^^ ![]() Kusje? ![]() Mooi staan ![]() Pupje bedreigen, pupje schaapachtig terug kijken ![]() ![]() Pupje bedelen om toch te spelen ![]() ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Gefeliciteerd met jullie mooie uitslagen!
![]()
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Iedereen behaalde mooie resultaten! Proficiat aan alle deelnemers!
De nodige formulieren stuur ik nog op, maar ik zit even tot over mijn oren in het werk... JEUGDKEURING REUEN 1) Hogan Sky van Hagia Sophia – A70 K1 Oh P1 2) Élou Dark Angel de l’Âme des Loups – A63 Of P1 3) Enouko de l’Âme des Loups – A61 K1 Oc P3 4) Arohn von der Wolfspfote – A65 C4 E1 C8 Of P3 TEVEN 1) Hinara van Hagia Sophia – A64 E1 K1,3 Oh P3 2) D’Toundra de l’Âme des Loups – A64 E3 K1 Od P3 3) Downy Diamond de l’Âme des Loups – A65 E1 Oh P1 4) E’Khaala de l’Âme des Loups – A62 E1 K1 Og P1 5) Echo de l’Âme des Loups – A62 K1 Oh P1 6) Ikela of Mercedes Dream – A61 Oh P1 7) Isla of Mercedes Dream – A56 E1 R1 Og P3 8 Ilupa of Mercedes Dream – A58 E1 Oh P1 9) Isha of Mercedes Dream – A57 E1 Og P1 BONITATIE REUEN 1) Snow-Wolf od Uhoste – A65 E1 Of P1 2) Crying Wolf Bárány – A65 Of P1 3) Drakkar’C de l’Âme des Loups – A69 E3 Od P3 4) Nexus Titan van Rijnecker Hof – A69 K1 E1 Of P1 5) Altraz vom Dreiburgenblick – A71 R1 Oc P3 6) Goofy of Mercedes Dream – A67 I7 E1 Oi P3 TEVEN 1) Fenna of Mercedes Dream – A65 Oc P3 2) Farah Luna of Mercedes Dream – A63 E1 Oh P1
![]() |
#6 |
Non active.
|
![]()
Allemaal Gefeliciteerd
![]() Groette Martine.
![]() |
#7 |
Angel en Bachata,Luna
|
![]()
Wat een mooie uitslagen,allemaal van harte gefeliciteerd
![]()
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Ook van mij allemaal Gefeliciteerd
![]() en met zo'n keurmeester kan je er van uit gaan dat het er naukeurig gekeurd , ik ken de beste man persoonlijk goed en ik ben blij dat hij weer aan het keuren is. door een ruzie in de CSWclub wou hij niets maar dan ook niets meer te doen hebben met de CSW. Zo ik ben echt blij dat hij weer iets doet.
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
Ik ben benieuwd wanneer de resultaten in de databank verwerkt zijn.....
En ook om de officiele documenten te ontvangen van de club. Patrick |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|