![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Wat een vage discussie. En dan maar raar vinden dat iedereen altijd wijst naar Corrie. Dat komt dus door mensen zoals Justine, Corrine of wat haar naam ook is.
Kennel en honden zijn niet meer van Corrie. Laat Corrie er dan ook buiten aub. Ga ook niet van die agressieve berichten plaatsen ![]() En waarom worden honden van de site verwijderd als deze van iemand anders zijn (Pierre) op verzoek van een oud-eigenaar? Terwijl weer iemand anders ze op de site heeft geplaatst??? Groetjes Kim
![]() |
#2 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Voor de rest ben ik jou geen uitleg schuldig. Als je vragen hebt over hoe en wat moet jij bij de eigenaar van de honden zijn!!! Fijn dat dat je zo begaan bent met Corrie! Dat is wel eens anders geweest ![]() Corinne PS Justine is mijn dochter voordat je met een onbenullige vraag terugkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
n00b
|
![]()
hahaha.. jij kent Kim ook?... *lol*
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Yes verder verder
Ik geniet ervan als mensen de aandacht zo op zich kunnen vestigen. Btw ik ken corrie niet, en bemoei mij ook niet met die hele politiek, maar ik vind het altijd lekker verluchtend als er weer eens met modder gegooid word ![]() ![]() Oké ik snap van het hele gebeuren hier geen donder, maar lekker leeswerk is het wel ![]() Tja sry maar een mens wil ook wel eens wat ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
n00b
|
![]() Quote:
![]() Wat dat betreft is wolfhonden-online.nl maar een tam forum.. hehehehe. ![]() gr, Barry
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd ![]() Last edited by Azazel; 14-09-2009 at 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Naja Frans kan ik niet lezen, ik eindig bij Engels en Duits
![]() Nu mis ik weer wat moois, alleen omdat bij ons op school geen Frans werd gegeven ![]() Maar tam is het hier inderdaad, enne wie zich verveelt, lees eens een paar Am Bull forums, dat is echt heavy soms, zeker fokkers tegen elkaar ![]() (al snap ik daar geen donder van, beter elkaar helpen als aftroeven) Enne dat groentje, ben ik erg groen als ik zeg dat ik in de toekomst teefjes voor mijn reu ook op de baasjes beoordeel, of maakt mij dat juist heel slim? ![]() Er word vaak gezegt, baasje lijkt op het hondje, of was dat anders om ![]() ![]() ![]() Hihihi maar verfrissend is het wel, en om vooral geen aandacht te trekken, heeft dit topic een behoorlijk aantal Hits gevangen ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Non active.
|
![]()
Ah joh, dat maakt ze allemaal nix uit
![]() Je word er vanzelf wel bij betrokken en dan word je ff bestempeld als "Groentje" of "Mensen zoals JIJ" ![]() Dus relax, geef ze ff de tijd komt vanzelf wel ![]() Groette Martine.
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Last edited by loco; 14-09-2009 at 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|