|
|
|
|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
|
Quote:
Tsja.. eigenlijk snap ik dit topic niet zo… Er zijn mensen die graag shows lopen en anderen die liever weer andere dingen doen met hun doggie. Daarom zullen zeker niet alle leden ooit voor een KCM inschrijven. En al de regelmatige show gangers hebben zo natuurlijk ook hun voorkeuren voor keurmeesters. Want ondanks dat keurmeesters volgens de standaard keuren, blijft er altijd ruimte voor een stukje persoonlijke interpretatie. ![]() Iedereen die meerdere keurmeesters heeft meegemaakt weet zelf wel zo ongeveer bij welke keurmeester jouw type hond in de smaak valt! En er zullen dit jaar dus ook zeker mensen geweest zijn, die niet wilden inschrijven bij deze keurmeester. Maar hoe het ook zei, op het laatste moment dreigde de KCM niet door te gaan omdat er te weinig inschrijvingen waren. En dankzij Corrie werden er toen nog net op tijd voldoende honden ingeschreven. Tsja en dit jaar had ze mazzel dat deze keurmeester haar hond het mooiste vond! Ach zaterdag zei ik al; shows zijn momentopnames en met een zelfde hond kun je ook op verschillende shows, verschillende uitslagen krijgen! Want tsja, er is een standaard voor ieder ras, maar het beoordelen van doggys aan de hand van deze standaard blijft mensenwerk en daar speelt ook een stuk interpretatie en voorkeur voor type mee. Zelf zou ik het het leukste vinden als er ooit nog eens op een zelfde dag, op 3 aparte velden door 3 verschillende keurmeesters een zelfde groep honden gekeurd zou worden! En ik zou dan ook erg benieuwd zijn of alle doggies bij alle drie de keurmeesters ook de zelfde uitslag en plaatsing kregen! ![]() En misschien is het ook een idee voor iedereen die niet van deze keurmeester gecharmeerd was (en daarom misschien niet inschreef) om hier (of rechtsreeks naar de NVTW!) eens een voorstel te doen voor een keurmeester op een KCM! Dus wie heeft suggesties?
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Quote:
Enne Corrine: wat een bull dat ik nooit begaan met Corrie ben geweest? Ik ben begaan met de hele wereld. Ik vind iedereen aardig. Ik keur alleen soms acties af van personen. Wil niet zeggen dat ik de personen zelf afkeur!!!! (denk ga ook eens met uitroeptekenseindigen )groetjes Kim PS goed toppic!
|
|
|
#3 | |
|
Non active.
|
Quote:
Maar bij de afgelopen ALV is er een voorstel gedaan om de keuze van de keurmeester voor de CM door de leden te laten maken . En tsja eerlijk gezegd,................... waren er toen erg weinig leden die dit voorstel deden aanmoedigen Letty heeft toen wel aangeboden om in het vervolg bij de keuze van de keurmeester te gaan helpen .Groette Martine.
Last edited by loco; 15-09-2009 at 16:52. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
Quote:
![]() (of Barry zou willen vliegen door de ring met Denzeltje?......)
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
Ik pleit voor 1 reu per ring, ben ja namelijk ook meteen 1e en heb je geen problemen dat je reu andere vervelende reuen tegen komt.. want ik heb natuurlijk een schatje van een hond
![]() Oh ja .. man of vrouw maakt mij niet zoveel uit, maar wel graag iemand die je hond ook durft te bevoelen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Non active.
|
Ik pleit voor ipv een CM een geweldig survivelweekend met je doggie op Texel
.Eens kijken of we dan wel die 21 inschijvingen in een keer krijgen !!!
Last edited by loco; 15-09-2009 at 17:16. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
het een sluit het ander niet uit toch
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Non active.
|
Voor mij wel
Aan het ene doe ik niet mee, en het andere wel .
|
|
|
|
#9 |
|
|
weet je wat?
Skip de CM en de survival. Gewoon een avondje aan de zuip bij mij thuis Is ook avontuurlijk. Laten we pools bier invliegen voor Barry.
|
|
|
#10 |
|
Yara
|
Geweldig idee, waar dan ook!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Non active.
|
Tijd zal leren of het ooit werkelijkheid word
.Maar hier de link na het topic. http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=12062
Last edited by loco; 21-09-2009 at 18:53. |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|