Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Overig

Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden

Thread Tools Display Modes
Old 01-11-2010, 13:57   #6
sniper
Junior Member

Erg leuk zo die snelle en positieve reacties.

Het wandelen lijkt me een erg leuk idee en zal kijken of ik hier iets mee kan.

En anders zou ik idd graag met iemand willen afspreken om hem/haar helemaal uit te vragen/horen.

Dus het blijft ook altijd een gokje wat voor kleuren patroon je hond krijgt. mijn voorkeur is namelijk dat hij wat donkerder zou zijn zwart grijs en minder bruin.

Maar dat is dus wat je nog niet kan zien als je een pup gaat bespreken/kopen?

Ikzelf ben nog aan het kijken hoe ik alles wil gaan doen.

Momenteel werken mijn vrouw en ik allebij full time daarnaast doe ik ook nog wat werk voor Defensie en heb ik nog een andere passie en dat is de schietsport, wat ik vrij hoog en intensief doe.

Dit laatste ga ik op een lager pitje zetten en met Defensie wil ik volgend jaar stoppen dus die tijd komt weer vrij.

Alleen wat mij nog tegenhoud is dat ik nog geen oplossing heb wat er tussen de middag moet gebeuren om hem uit te laten. uitlaat service misschien, maar daar ben ik nog niet aanuit.

Hoe doen jullie dit?

Verder heb ik geen reden om er niet mee te beginnen een hond aan te schaffen alleen is idd nog dat ik mij aan het orienteren ben wat ik met hem wil gaan doen aan trainingen.

Mijn vrouw zal zich er ook iets meer in gaan verdiepen omdat zijzelf niet met honden is opgegroeid en er idd wat minder ervaring in heeft met wat er allemaal bij komt kijken. daarom vind ik het wel een goed idee om ze met haar een keer in het echt te gaan bekijken.

Andere tips hoor ik graag

Groet Jeroen
sniper jest offline   Reply With Quote

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules