![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Vandaag hadden Barry en ik weer een wedstrijd van de onderlinge competitie.
Om 11 uur begonnen we dit keer met het vaste parcours, Barry had er duidelijk zin in en ging in volle snelheid om hindernis 2 heen, de sprongen 1 en 2 stonden ook lastig achter elkaar, maar omdat hij zo snel was zat hij al bijna in de tunnel wat de 3e hindernis was toen maar besloten om lekker door te gaan om Barry zo een leuk rondje te kunnen laten lopen, wat natuurlijk een Disc opleverde. Maar baasje was uiterst tevreden over het werk wat Barry had geleverd ![]() De jumping ging boven verwachting goed, ook hier liet Barry zich van zijn goede kant zien, natuurlijk was ik halverwege zo'n beetje weer even het parcours kwijt maar kon me snel genoeg corrigeren om een foutloos parcours met Barry af te leggen ![]() Het spelletje was weer een soort van ren je rot door verschillende tunnels, met omhalen om de sprong heen. Ook dit onderdeel foutloos! Dit leverde hem een 4e plaats geen prijs maar baasje natuurlijk weer uiterst tevreden. Volgens mij zijn de wedstrijden goed voor Barry zijn ego, hij heeft namelijk vandaag WEER een nieuwe vriendin gemaakt ![]() http://www.urv.nu/urvweb/index.php/onderlinge-2011 Voor de mensen die bij willen houden hoe we ervoor staan zijn hier de tussenstanden en uitslagen van de wedstrijden te zien. In iedergeval hebben we weer een leuke dag gehad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Gefeliciteerd met jullie gezamenlijke prestatie !
![]()
![]() |
#3 |
Non active.
|
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
SUUUUPERgaaf Judith!! Wow, gefeliciteerd, wat een topper! En wat knap dat-ie gewoon los is op zo'n veld tussen andere honden en zo gefocused blijft (hier word ik wel een beetje jaloers van, haha
![]()
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Vast Parcours
PlaatsNaamNaam hondTijdFoutTotaalPunten1Annet van de SandeMickey59,9055152Lucia MakkinkTika72,29151512DJudith van de WielBarry56,19-DDDRuud VleugelBella94,75-DD Ik heb dan wel een disc gelopen op het vaste parcourse... maar hij was wel de snelste ![]() Over 3 weken heeft Barry een zware zondag voor de boeg..... clubmatch bij de URV EN behendigheidscompetitie....hopelijk kan ik alle onderdelen lopen en sta ik niet net in de ring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Vandaag de laatste les gehad van dit seizoen behendigheid
![]() we hadden wat minder hindernissen dan normaal omdat de B1 een soort van examentje had met veel hindernissen, maar dat mocht de pret niet drukken ![]() Vandaag getraind op de wissels en ja juf heeft hier ook nog een filmpje van gemaakt hoe we als debielen de franse wissel aan het oefenen zijn. Ik zelf vind de franse wissel een lastige wissel, dit omdat ik bijna altijd belgisch wissel. Voor de mensen die denken ![]() ![]() A.S. zondag heeft Barry een drukke dag, nml clubmatch van de URV en op het andere veld weer een wedstrijd van de onderlinge competitie behendigheid, hij moet dus een keer of 4 of 5 aan de bak... zal hem dus waarschijnlijk wel bijna slapend mee naar huis nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
nog een paar foto's die zijn gemaakt vandaag door een medecursist
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Leuke foto's!
![]()
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
vandaag is er een fimpje gemaakt van Barry op het vaste Parcours, dit keer moest hij helemaal bloot lopen dus zonder halsband/gentle leader een extra uitdaging. Leuk om terug te zien, flink wat foutjes van mezelf die verbetering behoeven
![]() oh ja de snelste tijd is de helft van Barry zijn tijd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Ik vind het heel knap van jullie beide !!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Ottokar lovers
|
![]() Quote:
Maar eh, inderdaad wel slow motion bij de paaltjes... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |