![]() |
![]() |
|
Googlemap ME | Zaregistrovat se | FAQ | Seznam členů | Kalendář | Hledat | Dnešní přispěvky | Označit témata jako přečtená |
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
![]() |
|
Nástroje | Metody zobrazení |
|
![]() |
#1 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Maar goed, is dat ook niet het hele gevaar van mails en chatten en forums en alles waarbij je mekaar niet face to face ziet? Dat is nu juist wat ik bedoel met mijn bericht onder "overig". Je kunt die vete die je hebt met die fokker beter face to face uitpraten dan hier iedere keer weer van die lullige opmerkingen plaatsen, want dat is gewoon heel vervelend voor andere mensen die er buiten staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
n00b
Datum registrace: Sep 2003
|
![]()
nieuw topic(makkelijker te volgen): http://www.wolfdog.org/forum/showthr...22101&langid=5
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd ![]() Last edited by Azazel : 09/02/12 at 12:45 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Ik heb namelijk echt het idee dat als er iemand goed is voor haar dieren en verstandig mee omgaat zij het is. En doordat ik me bijna bij ieder twk evenement laat zien hoor ik vaak de werkelijke achtergronden, en hoef ik niet te gaan zitten gissen wat er nu weer allemaal verkeerd is gedaan, snap je wat ik bedoel? Maar ik denk dat we deze discussie nog heel lang kunnen voeren en eigenlijk zijn we het maar over een ding eens en dat is dat we het niet met elkaar eens zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
Datum registrace: Nov 2005
|
![]() Quote:
Maareh even terzijde: zou je hier niey nu zo langzamerhand eens een topic over willen openen ipv elk topic te gaan bevuilen met offtopic commentaar? Dank je.
![]() |
![]() |
#5 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Ok verkeerd gelezen over die emoticons, ik ben nu weg, moet npog werken Last edited by Ekoetzier : 09/02/12 at 12:17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Quote:
Onvoorstelbaar dom, kan niet anders zeggen.
![]() |
![]() |
#7 |
n00b
Datum registrace: Sep 2003
|
![]()
nieuw topic(makkelijker te volgen): http://www.wolfdog.org/forum/showthr...22101&langid=5
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd ![]() Last edited by Azazel : 09/02/12 at 12:45 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
jammer dat ik deze posts allemaal niet kan verplaatsen.........
ga het toch proberen. Ik open een nieuw topic in buiten de orde. http://www.wolfdog.org/forum/showthr...101#post422101
Het product van je eigen denken, is je omgeving! (citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net) 'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!! Last edited by kobesen : 09/02/12 at 12:36 Reason: link toevoegen |
![]() |
![]() |
![]() |
Nástroje | |
Metody zobrazení | |
|
|