![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Dit is volgens mij een broer van Styx, uit hetzelfde nest. :-(
Patrick van "Of Mercedes Dream" heeft een heel netwerk van ervaren wolfhondenbezitters om zich heen verzameld, dus als jullie het beste met Kuthumi/Chohan voor hebben, betrek dan ook vooral hem intensief bij een herplaatsing! Ik hoop dat Kuthumi/Chohan snel het warme nest krijgt waar hij recht op heeft. NB: Die facebooklink is helaas alleen te bekijken voor mensen met een facebook account: misschien even die foto's publiekelijk toegankelijk maken? |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Het is idd een broertje van styx wilko. En kathleen (en tania), de link werkt helemaal niet want ik zie er ook niets op. :-(
#3 |
Junior Member
|
![]()
Dag Wilko,
dit is inderdaad een broertje van Styx. En we hebben Patrick er meteen bij betrokken, die is ook actief mee op zoek naar de beste plek voor Chohan. Dank je voor je bezorgdheid. Ik ga de link straks bekijken zodat iedereen makkelijk een kijkje kan nemen. |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Zoals ik reeds enkele maanden geleden gemeld heb, is Chohan meer dan welkom bij ons.
Ik heb al enkele mensen met jullie in contact gebracht. Hopelijk lukt het nu wel want Kuthumichohan verdient een even goede thuis. Patrick |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Even het vervolg van dit verhaal.
Chohan is na een tijdje toch terug naar mij (fokker) gekomen. Na enige observatie is Chohan sinds vandaag naar zijn nieuwe baasjes in Tubize vertrokken. Hij kan nu met zijn tante gaan spelen. Ik heb er alle vertrouwen in. Duimen maar. Patrick |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Ik ben blij voor chohan dat het goed gaat komen en hij gezellig met zijn tante kan gaan spelen.
#7 |
Junior Member
|
![]()
Ik hoop dat hij het heel erg goed naar zijn zin gaat hebben bij de nieuwe baasjes, en dat hij snel de ellende van het afgelopen jaar kan verwerken.
(Ennuh: Het zou leuk zijn als hij over een tijdje eens bij een wandeling mee zou komen.:-)) |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|