Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Wolfhonden en wolven

Wolfhonden en wolven Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over andere wolfhonden: Lupo Italiano, Indian Dog...

Thread Tools Display Modes
Old 22-05-2006, 16:19   #1
herder
Musketier

herder's Avatar

Default Living With Wolves - Jim and Jamie Dutcher

Ik heb enige maanden geleden een groot gedeelte van deze documentaire gezien, maar omdat ik hem helemaal wil zien, heb ik een mail gestuurd naar DiscoveryChannel met de vraag wanneer deze docu. herhaalt word.

Hier hun antwoord, ik vond het echt heel erg interresant

Living with Wolves

In verhalen krijgen wolven steeds weer de rol van de boeman. Jezus waarschuwt voor ze in de bijbel, en de boze wolf jaagt Roodkapje de stuipen op het lijf. Wolven zijn al eeuwenlang een symbool van het kwaad, of het nou in de fabels van Aesopus is of in de muziek van Prokofjev. Ze worden neergezet als bloeddorstige monsters die een plaag zijn voor boeren en een ramp voor hulpeloos vee. Filmmakers Jaime en Jim Dutcher wilden dit negatieve beeld veranderen en brachten zes jaar door in een tentenkamp te midden van een roedel wolven in de Sawtooth Mountains in Idaho. Exclusieve beelden tonen het leven in de roedel van binnenuit. We maken kennis met de unieke groepsstructuur, zien wolvenjongen opgroeien binnen de groep, en krijgen een beeld van hoe wolven omgaan met mensen. Samen met de schuwe en intelligente wolven overleven Jim en Jamie bosbranden, strenge winters en rondsluipende poema's, en ze ontwikkelen een unieke, hartverwarmende band met ze.

Dit programma, episode 1 wordt herhaald op

Schedule Date: 25-6-2006 Start Time: 15h00

Schedule Date: 25-6-2006 Start Time: 04h00

Dit programma, episode 2 wordt herhaald op

Schedule Date: 25-6-2006 Start Time: 16h00

Schedule Date: 25-6-2006 Start Time: 05h00

Groetjes Bert.
herder jest offline   Reply With Quote

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules