![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
goed tehuis gezocht wegens ziekte voor lieve waakse tsw reu van anderhalf jaar hij heeft ruimte nodig, en aandacht u kunt ons bereiken via telefonisch kontakt onder tel. 0187/632214
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Hoi Wilma,
wie is de fokker van deze hond. En heb je eerst de fokker al ingelicht? Groetjes Kim
![]() |
#3 |
|
![]()
Hallo mensen,
Heb net Wilma aan de telefoon gehad. Ze heeft moeite met wolfdog dus ik heb afgesproken dat ik het verhaal erop zou zetten. Duma de Louba Tar zoekt een nieuw tehuis. Het is een reu van 1,5 jaar oud. Het is een echte tjech, lekker bijdehand en een heerlijke dondersteen. Ook is hij er aanhankelijk en meent dat ie de grote heeft van een schoothondje, want het liefst zit ie bij je op schoot Duma is waaks en ook beschermend naar zijn baasjes toe, maar zodra hij weet dat het goed is is hij erg vriendelijk voor vreemden. Hij is geen andere reuen gewend en ook geen katten of andere dieren. Hoe hij daar op reageert weet men dus niet. Duma heeft geen stamboom. Ik heb met Wilma afgesproken dat zij mij nog foto's gaat sturen morgen of anders zaterdag. Deze zal ik dan ook voor haar op wolfdog zetten. Helaas kunnen Wilma en haar man, door de ziekte van haar man niet meer voor Duma zorgen. Zij hebben ook Gaya en het is nu echt teveel. Hopelijk komt er een leuke nieuwe baas voor Duma zich melden via wolfdog. Groetjes Kim
![]() |
#4 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Zag dat hij van een officele fokker komt, maar geen stamboom heeft
![]() Maar heeft wel afgelopen juli 2 shows gelopen: Spéciale de Race Chien Loup Tchecoslovaque - Chalette sur Loing Keurmeesters: Sylvia Pons & Franco Mannato (FR) Frankrijk - 8/7/2007veel belovend Exposition Canine Nationale - Chalette sur Loing Keurmeesters: Sylvia Pons & Franco Mannato (FR) Frankrijk - 7/7/2007veel belovend Ik dacht dat je een stamboom moest hebben voor een show, of heb ik het nu helemaal fout ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Quote:
Wilma heeft wel een hond met een stamboom, alleen heeft nog nooit de stamboom gekregen van deze fokster. En voor wat zij mij vertelt heeft, heeft zij nog helemaal geen shows met Duma gelopen! En als je die show aanklikt dan staat ie niet bij de reuen maar bij de teven van 6 tot 9 maanden. Of wolfdog heeft de verkeerde info bij verkeerde hond gezet, of stamboom wordt voor andere hond gebruikt. Geen idee. Ik hoop en denk het eerste. Groetjes Kim
![]() |
![]() |
#6 |
n00b
|
![]()
Het gaat om de hond mensen.. niet ofdat er een stamboom bijzit ja/nee.
Er staat zeker weer DE LOUBA TAR achter de hondennaam is het niet? Bij iedere andere fokker word er waarschijnlijk een stuk minder ophef gemaakt. Over moddergooien gesproken.. ![]() Erg jammer weer.... Ik hoop dat deze hond, ondanks het missen van een stamboom toch een heel goed tehuis krijgt. Dat is namelijk een stuk belangrijker. Groet, Barry
![]() |
#7 | |
Senior Member
|
![]() Quote:
Aangezien ik je niet per mail of tel kan bereiken maar op deze manier: Wanneer je wilt dat ik Duma ook hier op de herplaatsers lijst plaats, geef mij dan even een seintje. Verder wens ik je veel succes met het vinden van een nieuwe goede baas voor Duma! Groeten, mijke
![]() |
![]() |
#8 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
uiteraard kun je de hond ook opgeven voor de herplaatslijst van de Rasvereniging N.V.T.W. www.wolfhond.org en/of bij de TWK www.wolfhondenklub.nl. Succes met het zoeken van een goed en definitief adresje.
![]() |
![]() |
#9 | |
Member
|
![]() Quote:
Groetjes Veronique |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
ik vind het harstikke fijn dat er mensen zijn geweest die ons wilde helpen duma is intussen geplaatst bij mensen in duitsland hij krijgt het harstikke goed ik heb hem met een gerust hart meegegeven nogmaals hartelijk dank aan kim en letty die daar voor gezorgd hebt het doet me veel verdriet maar ik weet dat het goed is wilma |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Hoi Wilma
Fijn dat het allemaal zo spoedig verlopen is ! Afscheid nemen is nooit leuk, maar als je er een goed gevoel bij hebt, en het zijn leuke mensen,is dat toch een troost. Sterkte ....het zal best wel stil zijn........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Member
|
![]() Quote:
Daar hoef je mijn moeder, en kim denk ik ook niet echt, voor te bedanken, dat is toch normaal om elkaar te helpen?! Ik zal het in ieder geval doorgeven aan mijn moeder dat hij naar die mensen in duitsland is. Groetjes en strekte, Veronique |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() ![]() groetjes Kim
![]() |
#14 |
Member
|
![]()
Al zoveel geschreven over Duma??? Hoeveel hulp geboden is weet ik niet, alleen een tel nr gegeven over een hond die met stamboom zou zijn. Of toch niet. Die nieuwe eigenaren denken dat ze die nog kunnen krijgen. En nu zie ik hier de echte naam die erbij hoort. Denk ook niet dat het erg van belang is daar deze mensen niet echt fokplannen hebben maar gewoon een fijne huisgenoot erbij willen hebben. ipv direct doorverwijzen denk ik dat het zinvoller was geweest deze mensen uit te nodigen of mee te nemen op wandeling zodat ze de Wolfhond eerst leren kennen. Maar nu is hij er eenmaal en zullen ze het beste ervan moeten maken. Hij heeft nu zijn derde baasje en hopelijk de laatste. De nieuwe eigenaren vonden hem angstig en hij raakt in paniek als er mensen over de vloer komen. Verder dreigt er wat verlatingsangst maar dat is begrijpelijk bij herplaatser rond die leeftijd. Nu waren ze gisteren hier op bezoek en voor een retriever misschien, maar voor een wolfhond vind ik hem niet schuw, en ook omgang met anderen honden ging hier prima. Ik kon hem zonder problemen aanraken en betasten en ik heb wel eens anders meegemaakt.
Maw Duma gaat het goed, en ik hoop dat ze samen veel plezier hebben. Of alles gaat lukken is altijd afwachten. De mensen hebben geen ervaring met wolfhonden. Maar wel veel over om hem een goede kans te geven. mvg Jos |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|