![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#561 |
Non active.
|
![]()
![]() |
#562 |
Yara
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
van 't Aelse Sluske
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Non active.
|
![]()
![]() |
#565 |
Senior Member
|
![]()
Damn Newton's law
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Non active.
|
![]()
![]() |
#567 |
Non active.
|
![]()
Wiskunde voor 50plussers !
Een professor in de wiskunde stuurt een fax naar zijn vrouw met het volgende: 'Geliefde vrouw, ik hoop uit de grond van mijn hart dat je je niet gekwetst of beledigd zult voelen, maar je bent nu 54 jaar oud en ik heb bepaalde behoeftes die jij me niet langer kunt geven. Voor de rest ben ik heel gelukkig dat jij mijn vrouw bent. Wees dus niet boos, wanneer je weet dat als je deze brief ontvangt, ik in het Grand Hotel ben met mijn 18-jarige assistente. Ik zal vóór middernacht thuis zijn' Je man. Wanneer hij in het hotel aankomt, is er al antwoord terug van zijn vrouw met het volgende: 'Geliefde man, ook jij bent 54 jaar oud en wanneer jij deze fax ontvangt, zal ik in het Deluxe Hotel zijn met de 18-jarige zwembadjongen. En aangezien je een goede wiskundeleraar bent, weet je zelf ook wel dat 18 vaker in 54 kan dan 54 in 18!! Je hoeft niet op te blijven....' Je vrouw ![]()
![]() |
#568 |
Non active.
|
![]()
De moeder van 75
Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de vruchtbaarheid lukte het een 75 -jarige vrouw zwanger te maken en een gezonde baby te laten baren. Toen ze thuiskwam uit het ziekenhuis kwamen natuurlijk haar vriendinnen supernieuwsgierig op bezoek. 'Mag ik de baby zien'? vroeg één van hen. Nog niet', antwoordde de 75-jarige moeder, 'straks'. Na een half uur vroeg de andere vriendin : 'mogen we nu de baby zien?' 'Nog niet', zei de moeder. Nadat opnieuw een paar minuten waren verstreken vroegen ze weer 'mogen we nu de baby zien ?' 'Nee', antwoordde de moeder. De vriendinnen werden erg ongeduldig en ze zeiden: "Zeg, wij zijn moe van het wachten, wanneer kunnen we nu eindelijk de baby eens zien? ' "ZODRA HIJ HUILT" was het antwoord. "ZODRA HIJ HUILT ?????' vroegen de vriendinnen, 'waarom moeten we wachten tot da manneke begint te huilen? Zegt de moeder: "Omdat ik vergeten ben waar ik hem gelegd heb" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#569 |
Non active.
|
![]() Groette Martine.
![]() |
#570 |
Non active.
|
![]()
FF
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groette Martine.
![]() |
#571 |
Yara
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Junior Member
|
![]()
Een oud vrouwtje wordt aangehouden wegens te hard rijden
Oud vrouwtje:"wat is het probleem agent?" Agent:"U reed te hard mevrouw" Oud vrouwtje :" Oh...." Agent:" Mag ik aub uw rijbewijs zien?" Oud vrouwtje :" Ik had hem graag laten zien als ik er een had" Agent:" U heeft geen rijbewijs ?" Oud vrouwtje :"Nee hij is ingetrokken 4 jaar geleden wegens dronken rijden" Agent:"Oké... Mag ik u kentekenbewijs zien?" Oud vrouwtje :"Dat gaat niet". Agent:"Waarom niet? Oud vrouwtje :"Ik heb deze auto gestolen" Agent: "Gestolen?" Oud vrouwtje :"Ja en ik heb de eigenaar vermoord en in stukjes gehakt" Agent: "U heeft wat????" Oud vrouwtje :"De eigenaar in stukjes gehakt en in boodschappentasjes gestopt, hij ligt in de kofferbak als u hem wilt zien" De agent kijkt de vrouw aan en loopt voorzichtig naar zijn auto en roept om versterking Binnen vijf minuten staan er 6 politieauto's en omsingelen de oude vrouw in haar auto Een hoofdagent loopt voorzichtig naar de oude vrouw met getrokken pistool Hoofdagent:"Mevrouw kunt u even uitstappen alstublieft" Het vrouwtje stapt uit Oud vrouwtje :"Is er een probleem agent? " Hoofdagent:"Een van mijn agenten heeft mij verteld dat u deze auto gestolen heeft en de eigenaar vermoord hebt" Oud vrouwtje :"De eigenaar vermoord....? " Hoofdagent:"Jawel kunt u de kofferbak openen?" Het vrouwtje opent de kofferbak en laat hem zien aan de hoofdagent , de kofferbak is helemaal leeg. Hoofdagent:"Is dit uw auto mevrouw?" Oud vrouwtje :"Jawel kijk maar hier is mijn kentekenbewijs" De agent kijkt haar verbaasd aan. Hoofdagent:" De agent zei ook dat u geen rijbewijs had". Het oude vrouwtje graaft en graait in haar handtas en haalt er een geldig rijbewijs en kentekenbewijs uit en geeft beide aan de hoofdagent, deze controleert de papieren en kijkt haar verbaasd aan. Hoofdagent:"Dank u wel mevrouw, een van mijn agenten heeft mij hierheen geroepen en verteld dat u geen rijbewijs had geen kentekenbewijs en dat u de eigenaar vermoord heeft en in de kofferbak gestopt heeft". Oud vrouwtje :"Ik wed dat die vuile leugenaar ook nog gezegd heeft dat ik te hard gereden heb??" Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Non active.
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik weet hoe hard je kan gaan als je met inline skate´s een grote hoge brug af gaat ![]() ![]()
![]() |
#574 |
Junior Member
|
![]() ![]() Dat was nog eens wat voor die van ons ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Non active.
|
![]()
Dit hele ziekenhuispersoneel "danst" voor de strijd tegen borstkanker. Als het lukt dit filmpje één miljoen keer te laten lopen dan krijgt het ziekenhuis van de fabrikant van de roze handschoenen een grote donatie voor de behandeling van borstkanker!
Dus... aan alle iedereen die we kennen; ff doorsturen! Alvast bedankt!!
![]() |
#576 |
Non active.
|
![]()
Een vrouw was het helemaal beu dat haar man telkens dronken thuis kwam.
Ze besloot hem eens een lesje te leren en hem de stuipen op het lijf te jagen.....in de hoop dat hij tot inkeer zou komen. Op een avond trok ze een duivelspak aan en verstopte zich achter een boom. Toen haar man voorbij wankelde, sprong ze tevoorschijn en bleef met haar rode horens, drietand en lange staart dreigend voor hem staan. 'W-wie ben jij?' vroeg de man stomdronken met dubbele tong. 'Ik ben de duivel !!!', antwoordde de vrouw. 'Nou, k-kom dan effe g-g-gezellig mee' zei hij. 'Ik b-ben getrouwd met je zuster...'
![]() |
#577 |
Yara
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Senior Member
|
![]()
aha... ik zie een nieuwe roeping voor mijn honden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Non active.
|
![]()
![]() |
#580 |
Non active.
|
![]()
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Last edited by loco; 04-04-2010 at 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|