![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hoi,
Ik ben Dominique woonachtig in België ,en van mijn de bezig met opvoeding, training,africhting,tentoonstelling van honden. Ik heb verscheidene dingen gelezen hier en had eigenlijk de volgende vragen. Is deze hond geschikt voor politiewerk, of eigenlijk enkel voor territorium bewaken. De recente foto's van de TW lijken steeds meer op die van zijn wolfse voorouders alhoewel ik bij de oude foto's kon zien dat die honden meer leken op de DH kwa uiterlijk en morfologie,klopt dit? Naar welke kenmerken fokt een doorsnee fokker momenteel ,uiterlijk of karakter waarvoor zij ooit voor gefokt werden? Ik weet ook uit ervaring dat wat de rasstandaard ,kwa karakter,voorschrijft bij de tegenwoordige rassen niet altijd meer van toepassing is , omdat nu eenmaal op tentoonstellingen dit niet getest kan worden, of vergis ik me wanneer ik zeg dat de TW geen werkproef dient af te leggen? Alvast bedankt voor jullie antwoorden. mVg Dominique |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|