Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Leven met een TSW

Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden

Thread Tools Display Modes
Old 26-05-2008, 21:02   #1
Manishdra
Junior Member

Manishdra's Avatar

Default Huilen

In een gesprek met de buren werd ons verteld dat de honden af en toe aan het huilen waren als wolven... Aangezien Anuki in die tijd loops was hebben we het daarop geschoven...hoe vaak hoor je wel niet van tjechen die continu aan het huilen zijn tijdens hun loopsheid uit frustratie...

En aangezien Wolfje een brave hollander is; huilt hij mee...

Maar ook daarna werd ons verteld dat ze huilde; ach, ze zal het wel in de kop hebben gehad...

Maar vandaag zit ik achter mijn computertje, bezig met zaken die zich alleen maar op de computer afspelen, hoor ik toch een mooie zuivere huil; Zo eentje die helemaal uit de staart komt en mooi laag zoals je altijd in films een wolf hoort huilen...
(even ter vergelijking, als anuki ons 's morgens "wakker" huilt is dat met een piepstemmetje )

Ik dus de tuin in, val bijna in china... maar weet me er weer uit te klimmen... staat Anuki nog te huilen en op de achtergrond hoor ik; de sirene van een ambulance.
Die gekke meid van me denk zeker dat dat één of andere valse (als in stemgeluid) wolf is . Maar het was me die huil waard!
Manishdra jest offline   Reply With Quote

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules