|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
|
Thread Tools | Display Modes |
04-02-2012, 22:33 | #21 |
Angel en Bachata,Luna
|
Ja ook ik,sta achter jullie!
Hoop dat Chico snel een baasje krijgt waar ie oud mag worden.
05-02-2012, 12:01 | #22 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Quote:
Ik kan 99.9% met zekerheid zeggen dat het met Denzel niet goed zou gaan, omdat Chico geen pup meer is
06-02-2012, 13:09 | #23 |
Junior Member
|
ziekelijk gedrag
Hoe noemen ze die geestesziekte ook alweer als mensen zo geobsedeerd raken van iemand die ze niet mogen dat ze een soort stalkingsgedrag gaan vertonen?
En dat gaat natuurlijk achter een pc-tje heel makkelijk. Get a life, ook al zal dat in jouw geval erg moeilijk zijn, zielig figuur. |
06-02-2012, 13:18 | #24 | |
Member
|
Quote:
Ik stel voor hier verder niet op te reageren en eventueel een nieuw topic te openen. Feit blijft echter wel dat niet alleen Barry, maar meerdere mensen niet blij zijn, dat deze hond herplaatst wordt. En dan druk ik het dit keer netjes uit. Feit blijft echter ook, dat deze hond herplaatst moet worden en ik hoop dat het snel gebeurd. Want feit blijft ook; op de plek waar hij nu zit, is het geen houdbare situatie (terecht of onterecht). Groet, Patty
06-02-2012, 13:19 | #25 | |
n00b
|
Quote:
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd Last edited by Azazel; 06-02-2012 at 14:47. |
|
07-02-2012, 19:21 | #26 |
|
ik zal em weer even naar boven halen, in nagedachtenis van zijn oude baas en dat ie in het nieuws blijft voor een betere baas
08-02-2012, 15:46 | #27 |
Junior Member
|
Ik duim gewoon even voor Chico dat hij op een baasje mag botsen,
waar hij zijn toch al korte leventje mag slijten als een hondje waarvan gehouden word. Gr Tatiana |
09-02-2012, 11:19 | #28 | |
Junior Member
|
Quote:
Helemaal eens met het feit dat het voor het dier heel vervelend is. Wat ook een feit is dat veel mensen die hier reageren niet op de hoogte zijn van de werkelijke reden dat het voorf de dwerg zelf beter is dat hij ergens wordt herplaatst. De Reactie van Barry begrijp ik niet dat er uberhaupt nog mensen zijn die dat serieus nemen, hij is maar op een ding uit en dat is de fokker zwart maken, want ik lees niets anders de laatste 2 jaar dat ik hier kom. En alleen hierom reageerde ik. Verder wil ik nog aangeven dat het in het vervolg misschien slim zou zijn een dwerg uberhaupt niet bij "grote" tsw's te plaatsen. Zo'n diertje weet niet dat hij fysiek erg kwetsbaar is en voelt zich gewoon een grote hond, en als hij dus behoorlijk dominant wordt tegen zijn grotere maatjes kan dat wel eens vervelend aflopen. Verstandig dat de fokker dit toch wil voorkomen dus eigenlijk. Overigens heb ik zelf meegemaakt tijdens een wandeling dat er een van de 3 dwergjes erg vervelend bleef doen tegen onze grote meid, en gelukkig konden wij haar toen snel aan de riem doen. (en ze kon het toch heel goed met de andere dwergjes vinden, dus het lag niet echt aan onze meid) Ik hoop dusd echt dat dit dwergje een goede plek krijgt, maar niet bij andere tsw's. (in de natuur zou zo'n diertje zich ook niet kunnne handhaven tussen grote soortgenoten). En de beste stuurlui staan toch altijd aan wal. Last edited by Ekoetzier; 09-02-2012 at 11:20. Reason: typefout |
|
09-02-2012, 11:47 | #29 | |
|
Quote:
Als er nou effe iemand met de brains had nagedacht VOORdat er een dwergeje in een roedel tsjechies werd gezet, had die dit waarschijnlijk al van mijlenver zien aankomen! Effe nadenken hoe dat in de natuur zou gaan........en voila! Je hebt een situatie die thuis voor 99% waarschijnlijkheid zal ontstaan! Bingo een probleem voorkomen! Ik wou echt dat mensen eens gingen nadenken, voordat ze in dit soort situaties verzeilt raken.
09-02-2012, 12:27 | #30 | |
Junior Member
|
Quote:
De vraag is alleen wie je dat moet aanrekenen, de instantie die het dier daar plaatst, of de mensen die met goede wil tig keer het halve land doorreizen voor onderzoeken, een hoop tijd insteken, en stank voor dank krijgen? Dat is het misselijkmakende hieraan. Richt je kritiek eens op stichting Saartje dan! Maar dat durft niemand. Ik denk dat men daar ook deze problemen niet heeft zien aankomen. |
|
09-02-2012, 12:49 | #31 | |
|
Quote:
antwoord is: Je rekent het ze BEIDE aan. 1 stichting Saar voor het niet goed nakijken in wat voor een situatie ze een dwerg plaatsen. EN 2 de fokker die er zelf nou juist verstand van zou moeten hebben die op d'r 10 vingers kon na tellen dat het gezeik gaat opleveren. Ik zeg niet dat de bedoelingen niet goed waren. Maar er is WEER eens niet nagedacht. Het is een dwerg! Uitschot voor de meeste wolfhonden gezien ze de zwakte in de roedel vormen. En als een wolfhond het al niet ziet als zwakkere, dan gaan ze ermee om alsof het een gezonde hond betreft. Als ik denk hoe mijn Tsjech met de jackrussel van hiernaast omgaat en dat vergelijk met een dwergje en zijn gezondheidsproblemen, kan ik ervanuit gaan dat dat niet goed gaat komen als ik hier een dwergje neerzet! Ondanks dat Denzel het misschien als volwaardig lid ziet, kunnen ze niet samen spelen. Dat gaat veel te hard voor zo'n dwerg. Ken uw hond! En nu komt mijn probleem: waarom gebeuren deze dingen nou iedere keer weer???
09-02-2012, 13:20 | #32 |
Junior Member
|
bij dezelfde persoon
09-02-2012, 13:24 | #33 |
Junior Member
|
|
09-02-2012, 13:29 | #34 | |
n00b
|
Quote:
Want ipv dit te zeggen, zou je ook eens te raden kunnen gaan waarom niemand anders het hier voor je vriendin opneemt. Je hebt toch niet stiekem een romance met haar?
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd Last edited by Azazel; 09-02-2012 at 13:52. |
|
09-02-2012, 13:49 | #35 |
Non active.
|
Was al bang dat je het niet door kreeg .
09-02-2012, 13:53 | #36 |
n00b
|
Ik ben een beetje traag (en lang) van stof af en toe...
09-02-2012, 13:58 | #37 |
|
yup is ook 1 van die "irritante" trekjes van je .
09-02-2012, 13:58 | #38 |
n00b
|
09-02-2012, 14:01 | #39 |
|
Alstu
inkoppertje van eerdere posts over of je irritant bent etc. denk zal het maar effe uitleggen Maareh ondanks je irritante trekjes................heppie soms wel gelijk
09-02-2012, 14:05 | #40 |
n00b
|
Maar dan wel maar heeeeeeel soms.
@iedereen: wellicht kunnen "we" dit soort dingen beter even copy/pasten en in een ander topic plaatsen? Chico zoekt namelijk een nieuw baasje.... daar ging het topic over.