![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#401 | |
Senior Member
|
![]()
Bij wedstrijden mag je echt niks in je hand houden hoor
![]() ![]() Bij de obedience moet er ook geapporteerd worden en gesorteerd in hogere klasse zelfs luchtje van vreemd persoon.. en alles zonder knagen/bijten op het voorwerp. In de hoogste klassen kun je ook allerlei voorwerpen moeten apporteren.. en het is absoluut niet de bedoeling dat er gaten in het voorwerp komen. Dus zelfde soort van werk.... alleen ff iets anders uitgevoerd ![]() Alleen mag er niet gebeten worden... tja anders zou het natuurlijk ook pakwerk heten ![]() Smaken verschillen.. gelukkig .. zo blijft het een beetje divers wat je met je hond allemaal kan doen ![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Non active.
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Denk als het mijn Doggie was, ik toch wel lichtelijk in paniek was ![]() Groette Martine.
![]() |
#403 |
Non active.
|
![]()
![]() |
#404 |
Non active.
|
![]()
![]() |
#405 |
Non active.
|
![]()
En eentje zonder GIRLSPOWERRRRRRRRRRRRRRRRRRR
![]()
![]() |
#406 |
Non active.
|
![]()
FF een Wijze les van Mams
![]() Een trekvogeltje vliegt 's winters in de ijzige wind en stort bevroren ten aarde.... ...een koe die in het weiland loopt, laat zijn stront op haar vallen...... ...door de warmte ontdooit ze en begint van puur geluk weer te fluiten... ...een kat hoort dat en haalt haar uit de stront en vreet haar op..... Moraal van dit verhaal : ...niet iedereen die op je schijt is je vijand ...niet iedereen die je uit de stront haalt is je vriend ...als het je een keer meezit, hou dan je bek dicht... Groette Martine
![]() |
#407 |
Non active.
|
![]()
Georges gaat zijn Japanse buurman, die een zwaar verkeersongeval gehad heeft, in het ziekenhuis bezoeken.
Als hij in de kamer aankomt ziet hij zijn buurman in bed liggen, volledig in het gips en met allemaal slangetjes die uit zijn lichaam komen. De arme man ziet eruit als een mummie. De Japanner kan niet bewegen: juist de ogen zijn vrij en hij lijkt te slapen. Georges, diep onder de indruk, blijft een tijdje stil naast het ziekenhuisbed staan .. plots spert de Japanner zijn ogen wijd open en roept ' SAKARO AOTA NAKAMY ANYOBA, SUSHI MASHUTA !!!!!! ' Dan slaakt hij een diepe zucht en sterft... De laatste woorden van zijn vriend blijven in het geheugen van Georges gegrift. Op de begrafenis wendt Georges zich tot de diepbedroefde weduwe en moeder van zijn buur. Mijn innige deelneming! Hij omhelst de beide dames en zegt hen dat Fujiko hem als laatste woorden 'SAKARO AOTA NAKAMY ANYOBA, SUSHI MASHUTA' toegeroepen heeft. Weten jullie soms wat deze betekenen? De moeder valt in zwijm en de weduwe staart hem ongelovig aan Georges dringt aan: Zeg het me .. wat heeft mijn goede buur nog willen zeggen?... De weduwe: 'JE STAAT OP MIJN ZUURSTOFSLANG, KLOOTZAK!
![]() |
#408 |
Non active.
|
![]()
Kleine Marijke, 6 jaar, komt thuis van school.
Ze hebben 's ochtends in school voor het eerst voorlichting gehad en moeder vraagt belangstellend hoe het is gegaan. 'Ik schaamde me dood,' antwoordt Marijke. 'Eric van hierover zei dat de ooievaar de baby's thuis brengt, en Annie zei dat je ze in het ziekenhuis moet kopen.' 'Maar Marijke toch, dat is toch niet iets om je dood voor te schamen?' zegt moeder lachend. 'Nee, maar ik durfde niet te vertellen.... dat wij zo arm zijn dat papa ze zelf moet maken.'
![]() |
#409 |
Non active.
|
![]()
Gister avond zaten mijn vrouw en ik aan tafel zo over een en ander te
praten tot het gesprek op euthanasie kwam. Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik haar: 'Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van een machine en gevoed word met een vloeistof uit een fles. Als je mij in die toestand ziet, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af.' Zij is opgestaan, heeft de stekker van de TV en van mijn computer eruit getrokken en al mijn bier weggegooid. ![]()
![]() |
#410 |
Non active.
|
![]()
![]() |
#411 |
Junior Member
|
![]()
Prachtig filmpje
![]() Gr Tatti |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Yara
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Non active.
|
![]()
Hoe lost een vrouw de midlifecrises van haar man op ??
Een voorbeeldje; Na 25 jaar huwelijk bekijkt een man zijn vrouw en zegt; "Schatje, 25 jaar geleden hadden we een klein appartementje, een oude versleten wagen, een klein zwart wit TVtje. We sliepen op de canapé, maar ik sliep met een heel aantrekkelijke sexy jonge blonde van 25 jaar. Nu bezitten we een huis van 500.000 euro, een BMW van wel 50.000 euro, een waterbed met verschillende standjes, een plasma TV met groot scherm en een cinema aroundsysteem, maar ik slaap wel met een vrouw van 50 jaar." Zijn bekijkt hem, en zegt dan; "Schatje het enige wat je moet zoeken is een sexy jonge blonde van 25 jaar. En ik zal er voor zorgen dat je binnen de kortse keren opnieuw in een klein appartement zit, opnieuw een oude wagen bezit, opnieuw op de canapé slaapt en je opnieuw tevreden moet zijn met een klein zwart wit TVtje." Girlspowerrrrrrrrrrrrrrr ![]() Groette Martine.
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Last edited by loco; 13-01-2009 at 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Yara
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ach ja, die man van 50 kan je toch ook inruilen voor 2 van 25 jaar, Girlspowerrrrrrrrrrrr |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Member
|
![]()
![]() |
#417 |
Senior Member
|
![]()
![]() |
#418 |
Non active.
|
![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde, het is alleen in de Papegaaiverpakking en dan doet het papier versnipperen
![]()
![]() |
#419 |
Non active.
|
![]()
Zo
![]() Er was eens een jonge hond, die keek zo schichtig in het rond. Z'n baas was vreselijk verstoord, alle hoop werd in de kiem gesmoord. Het hondje kon er niets aan doen, niet elke hond wordt kampioen. Hij zoekt z'n baasjes boze gezicht, de ogen steeds op hem gericht. Hij bedeeld om wat menselijk begrip, de baas blijft echter nors en sip. Waarom moet die man zo lelijk doen? Is hij zo'n uitgesproken kampioen? Wie weet of hij niet stiekem bovenbijt, of is hij al z'n probleempjes kwijt? Is hij zo glanzend en gezond, gelijk zijn trouwe hond? En welke keurder in dit land, keurde streng z'n achterhand? Al is de baas nog zo'n lelijk vod, zijn hond beschouwd hem als een GOD!! Maar,........... helaas te vaak waarheid
![]() Groette Martine.
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Last edited by loco; 24-01-2009 at 00:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
n00b
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|