![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#101 |
Yara
|
![]()
Daar kan een Tsjech wel tegen joh
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Non active.
|
![]()
We zijn vandaag op gegaan voor het UV examen
![]() En we zijn van start gegaan . ![]() En we hebben zo gefietst. ![]() En zo. ![]() En zo ![]() ![]() En moeten vragen welke kant ![]() ![]() En zijn we laatste ?? Of toch eerste ?? ![]() Ik weet het niet ![]() ![]() Maar ondanks dat alles hebben we het gehaald ![]() ![]() En ons erg vermaakt ![]() Groette Martine.
![]() |
#103 |
van 't Aelse Sluske
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Senior Member
|
![]()
Gefeliciteerd!!
![]() ![]()
![]() |
#105 |
Yara
|
![]()
Van HARTE !!!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Non active.
|
![]()
Thanks
![]()
![]() |
#107 |
n00b
|
![]()
Van Harte Gefeliciteerd met deze topprestatie..
![]() ![]() Groeten, Barry
![]() |
#108 |
bench
|
![]()
Gefeliciteerd! Bob is zoooo
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#109 |
Member
|
![]()
Een
![]() HARTELIJK GEFELICITEERD!
![]() |
#110 |
Non active.
|
![]()
En we gaan gewoon verder trainen voor de 40
![]() We hebben geen datum geprikt, dus we hebben alle tijd ![]() Dus vanochtend hebbe we ff gefietst, en de laatste 6 km zou Rene met die "Oude Dame" ook ff mee fietsen ![]() Nou hadden alle twee de doggies er zin an ![]() En liepen dus erg fijn tegen elkaar op ![]() Rene met Ika voorop, en ik met handremmen aan geknepen ![]() ![]() Gna gna gna, nou hoef je dus niet een Tjech te hebben ![]() ![]() Maar gebeurd het je dus ook met een "MECH OP LEEFTIJD" de werkhond onder de werkhonden ![]() Die dus gewoon ff door je voorwiel heen duikt, om een Freggel die aan de andere kant van de weg in zijn eigen tuintje zit, ff te pakken ![]() En je dus als MECHE EIGENAAR van je fietsie afrot ![]() En je dit als L.E. allemaal mag aanschouwen en dat nog wel op de eerste rij, maakte mij ![]() ![]() ![]() Zo zie je maar weer een " Echte Werkhond " zegt toch niet alles ![]() En hou ik het dus toch echt bij me Tjech ![]() Groette Martine.
![]() |
#111 |
Senior Member
|
![]()
Wij hebben vandaag ook weer een stukje gefietst, Pulga strak in de lijn voorop en Barry strak aan de lijn achter de fiets. Voor een hapje wil meneer er nog wel even een vaartje in zetten maar echt van harte gaat het nog niet
![]() 6 km afgelegd met het gemiddelde resultaat van 10,5 km per uur. Voorlopig zijn wij dus nog niet klaar voor de 100 km ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Voor het eerst sinds de UV-proef,
![]() heeft Torak vandaag weer naast de fiets gelopen. Hij heeft z'n conditie nog, en je hoeft de eerste kilometers echt niet te trappen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Junior Member
|
![]()
Jajaja ik en Bine zijn bezig geweest om aan de fiets te wennen. Je kent het wel eerst samen met de fiets lopen en dan op afgelegen plek heel rustig op de fiets stappen en oefenen.
Nu(nadat ik dit getypt heb)gaat ik dus de weg naar de school van mijn zoontje fietsen(is gelukkig wel rustige route hoor) en is dit eigenlijk dus onze eerste echte keer dat we samen met de fiets gaan dus ben benieuwd hoe het gaat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Non active.
|
![]()
Ben benieuwd of je ondertussen al heel en zonder blauwe plekken thuis bent gekomen
![]() Groette Martine.
![]() |
#115 |
Junior Member
|
![]()
Jaja we zijn heel thuis gekomen
![]() In het begin moesten we wat langzaam fietsen omdat Bine even door moest krijgen hoe de bochten gingen en dat ging eigenlijk heel goed. Heb ongeveer een half uurtje(wat normaal een kwartier duurt) rustig gefietst en merk dat ik het rustig aan moet opbouwen. Ze heeft er van genoten al merk ik wel dat ze niet een optimale conditie heeft. Weet iemand misschien(of waar ik het het beste kan vinden)wat een mooi schema zou zijn om dat op een gezonde goede manier op te vijzelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
http://www.wolfdog.org/nld/articles/1109.html een van 14 weken en eentje van 5 weken, het is eigenlijk bedoelt voor het opbouwen naar de 20 km. maar het begin kun je natuurlijk zo aanhouden, en uitbouwen naar het aantal km. dat jij wilt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() ![]() Groette en veel plezier voor de volgende keer ![]()
![]() |
![]() |
#118 | ||
Junior Member
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Junior Member
|
![]()
Wij zijn pas begonnen met Tycho naast de fiets te laten lopen (want hij is nu net een jaar), en dat gaat, over het geheel bezien, boven verwachting goed. Hij draaft netjes in stevig tempo, trekt niet, laat zich niet voortsleuren. Alleen ....
![]() ![]() ![]() Groetjes, Monique
![]() |
#120 |
Junior Member
|
![]()
ooo proest sorry dat ik beetje moet lachen maar ik zie het dus helemaal voor me.
Ben ook erg blij dat Bine dat niet zo erg doet. Als ik zie dat er eventueel zo'n situatie zich voor kan gaan doen vraag ik de aandacht al aan Bine door "let op" te zeggen en dan klets ik ff wat tegen haar. Bij ons helpt dat dus dus wie weet bij jou ook????? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|