Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 27-10-2010, 11:37   #21
annomon
Junior Member
 
annomon's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: zuidoost Friesland
Posts: 184
Default

Quote:
Originally Posted by WAAWANYANKA View Post
Ik ben het helemaal eens met Tatiana. Wij zijn zelf ook fokkers maar met geen haar op mijn hoofd zal ik ooit dit op mijn web site plaatsen.

citaat:
Bij kennel .... staat in de eerste plaats onze passie voor honden. Helaas betekent dat ook dat we soms met pijn in ons hart afscheid moeten nemen van honden die te oud zijn om nog mee te fokken. Bent u daarom geinteresseerd in een oudere hond, neem dan snel een kijkje bij de herplaatsers.

Welke fokker van welk ras dan ook die zo handelen zullen nooit maar dan ook nooit op mijn vrienden lijst kommen.

Gr.Peter
En om daar nog even een schepje bovenop te doen ... het gaat om in totaal 9 honden die worden aangeboden of zeer recentelijk zijn herplaatst. Da's wel een hele vracht 'ouwe vellen' waar - om het diplomatiek te zeggen - afstand van wordt gedaan! Maar wel fijn in ieder geval die herplaatsers als hoogbejaarde alsnog kennis kunnen maken met het èchte hondeleven.
__________________
annomon jest offline  
Old 27-10-2010, 17:05   #22
gerard&monique
Lupo & Mizar
 
gerard&monique's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Amsterdam Z.O.
Posts: 156
Default

Ik vindt het jammer dat deze topic weer erg afdwaalt van het oorspronkelijke onderwerp n.l. een herplaatser bij Kim.
Kim voor mij ben je een held een ieder die een herplaatser in huis neemt verdiend respect ongeacht waar de hond vandaan komt en ik denk te weten waar zij vandaan komt.

Wij wonen in een rijtjeshuis aan de buitenkant van Amsterdam dus twee Tsjechen is voor ons het maximum en een Tsjech die een tijdelijk huis voor een paar weekjes zoekt is altijd welkom mits hij of zij het met Lupo en Mizar kan vinden.

Ik snap de discussie niet of je een hond van een fokker die zijn teven of reuen probeert te herplaatsen wel of niet geholpen moeten worden.

Wat mij betreft neem je een hond om de hond wat mij betreft zijn ze me allen even dierbaar. Tuurlijk zal ik liever eerst een hond herplaatsen van iemand die om prive redenen zijn hond niet meer kan houden. De fokker heeft n.l. de ruimte om zijn hond nog even bij zich te houden tot er iemand langs komt.

Dus hulde aan een ieder die een herplaatser in huis genomen heeft.
En aan een ieder die om wat voor reden dan ook zijn hond moet herplaatsen schroom niet om hem of haar op het forum te zetten zodat deze goed terecht kan komen.

Gerard Jeurissen
gerard&monique jest offline  
Old 27-10-2010, 18:23   #23
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Tatti View Post

Het hele probleem ligt in dit geval puur bij jezelf.
Jij bent de persoon die meende stiekem te moeten doen over een herplaatser en dat terwijl je weet hoe klein de Tsjechenwereld is, zeker aan deze kant van Europa en dat toch alles vroeg of laat uitkomt.

Zou je gewoon geschreven hebben, wij hebben Denzels moeder erbij genomen omdat hij alleen zo erg treurde en met haar klikte het vanaf het eerste moment, zou niemand zijn gaan vissen wat er nu de reden van was om geheimzinnig te gaan zitten doen, en zou iedereen het ook gewoon begrepen hebben.
Het liefste zou ik zelfs nog zien dat je ook nog een plaats zou hebben voor zijn oma, want met 12 jaar zou ik niet weten wie haar nog neemt.

Ik ben dus absoluut niet tegen het nemen van een herplaatser en help zelf nog doorlopend mee om deze een goed thuis te geven.
het is werkelijk te triest voor woorden. Ik begin echt aan je geestelijk gestel te twijfelen.
Ik liegen over de reden van het in huis nemen van een hond? WTF??? Ben jij wel goed?
Ik ben helemaal niet stiekem. Ik wil gewoon geen prive dingen op dit forum kwijt. Ik heb verdomme niet om dit kut topic gevraagd. Moet ik dan verantwoording aan jullie vragen over wat ik in huis neem of niet?
Stiekem omdat ik gekozen heb om niets meer op het forum te zetten. Jaaaaaaaaaaaaaa zo lust ik er ook een paar.
Ik neem tenminste een herplaatser (dat eigenlijk geen herplaatser was) in huis. Kan ik van een heleboel mensen niet zeggen. En ga mij niet de verantwoording in de schoenen schuiven.
En ja natuuuuuurlijk moet je het gevoel van mensen bediscusieren. Want ja, tuurlijk heb ik ongelijk.
Toch jammer ik ken je niet, jij mij niet en je hebt een ongezoute mening over mij en hoe ik ben. Geen enkel respect of iets.

En waarom moet ik van jou zijn oma erbij nemen? Die heeft het goed daar. Dus je wil nu dat ik 2 honden hier in huis zet????? WTH??? Doe jij effe normaal? Ik heb een limit aan het aantal honden in mijn huis en dat is 2. Ga jij effe lekker bij jezelf kijken wat je in huis zet en bemoei je niet met mijn aantal honden?
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!

Last edited by kobesen; 27-10-2010 at 18:28.
kobesen jest offline  
Old 27-10-2010, 18:30   #24
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Gerard&Monique View Post
Ik vindt het jammer dat deze topic weer erg afdwaalt van het oorspronkelijke onderwerp n.l. een herplaatser bij Kim.
Kim voor mij ben je een held een ieder die een herplaatser in huis neemt verdiend respect ongeacht waar de hond vandaan komt en ik denk te weten waar zij vandaan komt.

Wij wonen in een rijtjeshuis aan de buitenkant van Amsterdam dus twee Tsjechen is voor ons het maximum en een Tsjech die een tijdelijk huis voor een paar weekjes zoekt is altijd welkom mits hij of zij het met Lupo en Mizar kan vinden.

Ik snap de discussie niet of je een hond van een fokker die zijn teven of reuen probeert te herplaatsen wel of niet geholpen moeten worden.

Wat mij betreft neem je een hond om de hond wat mij betreft zijn ze me allen even dierbaar. Tuurlijk zal ik liever eerst een hond herplaatsen van iemand die om prive redenen zijn hond niet meer kan houden. De fokker heeft n.l. de ruimte om zijn hond nog even bij zich te houden tot er iemand langs komt.

Dus hulde aan een ieder die een herplaatser in huis genomen heeft.
En aan een ieder die om wat voor reden dan ook zijn hond moet herplaatsen schroom niet om hem of haar op het forum te zetten zodat deze goed terecht kan komen.

Gerard Jeurissen
Thanx Gerard,

je reactie doet goed.

Kim

PS je verwoordt het helemaal hoe ik het zie. Dank je
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline  
Old 27-10-2010, 20:23   #25
WAAWANYANKA
Junior Member
 
WAAWANYANKA's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Pisty
Posts: 71
Default

Hoi Kim,
Ik vind echt supper dat jij of ieder ander een herplaatser in huis neemt.

Een ander ding is de reden dat er herplaatser zijn maar dat is voor iedere hond weer anders.

Het zou mooi zijn als er geen herplaatser zijn en dat iedereen FOKKER zijn best deed om dit te verkomen.
__________________
www.waawanyanka.cz
WAAWANYANKA jest offline  
Old 27-10-2010, 21:45   #26
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by WAAWANYANKA View Post
Hoi Kim,
Ik vind echt supper dat jij of ieder ander een herplaatser in huis neemt.

Een ander ding is de reden dat er herplaatser zijn maar dat is voor iedere hond weer anders.

Het zou mooi zijn als er geen herplaatser zijn en dat iedereen FOKKER zijn best deed om dit te verkomen.
Maar ze hoefde daar helemaal niet weg. Dat is het hele punt.
Ik heb gevraagd of ik een hond mocht hebben. Zij hebben gekeken welke hond er bij mijn thuissituatie paste, en dat ik toevallig de moeder van mijn hond geworden.
Het had iedere andere hond kunnen zijn. Ik had ook een pup kunnen nemen.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline  
Old 27-10-2010, 21:46   #27
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
@mijke, van mij mag je dit topic sluiten. Ik ben er klaar mee.
Ik sluit me hier bij aan .
Dit heeft echt niks te maken met iemand feliciteren met zijn nieuwe doggie .
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline  
Old 27-10-2010, 21:52   #28
gerard&monique
Lupo & Mizar
 
gerard&monique's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Amsterdam Z.O.
Posts: 156
Default

@Martine ben het helemaal met je eens.

@Kim Graag gedaan meid en ik hoop je nog eens te zien in Friesland op een weekend of waar dan ook. Nog heel veel plezier met je nieuwe doggie.
Waarschijnlijk liggen ze nu ergens gezellig uitgevloerd tegen elkaar aan, kijk naar ze, geniet en laat de rest lekker van je rug lopen.

Groetjes,

Gerard
gerard&monique jest offline  
Old 27-10-2010, 21:59   #29
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Gerard&Monique View Post
@Martine ben het helemaal met je eens.

@Kim Graag gedaan meid en ik hoop je nog eens te zien in Friesland op een weekend of waar dan ook. Nog heel veel plezier met je nieuwe doggie.
Waarschijnlijk liggen ze nu ergens gezellig uitgevloerd tegen elkaar aan, kijk naar ze, geniet en laat de rest lekker van je rug lopen.

Groetjes,

Gerard
Ze liggen alle 3 naast me in de computer kamer Doggies en de kat.
En ik hoop inderdaad dat dit topic eindelijk eens gesloten wordt.
Niet persoonlijk bedoelt voor de mensen die wel normaal kunnen reageren, maar hier op dit forum herplaatsers zetten in elke form dan ook, raad ik nog steeds af.
@Gerard. misschien zien we elkaar nog ja, maar ik doe aan geen enkele activiteit meer mee. Reden snap je wel
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline  
Closed Thread


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org