Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Buiten de orde

Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 14-09-2009, 21:24   #1
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default "FF lekker rellen"

Op speciaal verzoek .
OK waar waren we gebleven ??
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 14-09-2009, 23:16   #2
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default clubmatch NVTW

Dan zal ik maar ff beginnen;

In een ander topic zei iemand dat ze haar hond niet
inschrijft voor de Clubmatch van de NVTW,
omdat de winnaar ieder jaar hetzelfde is.
Helaas heeft dit de praktijk afgelopen zaterdag wéér uitgewezen.
De voorzitter werd BOB

Als ik voorzitter was van een vereniging en die 'organiseerde' een clubmatch,
zou ik om (al is het maar) "praatjes" te voorkomen,
mijn honden niet inschrijven.

Ik heb ook begrepen dat er weinig inschrijvingen waren....
Vind ik niet zo gek....
Ik ga ook niet betalen, als ik weet dat ik toch geen kans maak

Dit is mijn persoonlijke mening..
hoe denken jullie erover ?
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 06:21   #3
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by wolfwoman-stefanie View Post
Dan zal ik maar ff beginnen;

In een ander topic zei iemand dat ze haar hond niet
inschrijft voor de Clubmatch van de NVTW,
omdat de winnaar ieder jaar hetzelfde is.
Helaas heeft dit de praktijk afgelopen zaterdag wéér uitgewezen.
De voorzitter werd BOB

Als ik voorzitter was van een vereniging en die 'organiseerde' een clubmatch,
zou ik om (al is het maar) "praatjes" te voorkomen,
mijn honden niet inschrijven.

Ik heb ook begrepen dat er weinig inschrijvingen waren....
Vind ik niet zo gek....
Ik ga ook niet betalen, als ik weet dat ik toch geen kans maak

Dit is mijn persoonlijke mening..
hoe denken jullie erover ?
Zonder de inschrijvingen van Corrie was er helemaal geen clubmatch geweest. En had jij van jou honden niet "gratis" bloed kunnen laten afnemen. En als je nooit meedoet Stefanie, dan zul je ook nooit iets winnen.

Maargoed, deze opmerking hadden we op voorhand wel verwacht toen Corrie aanbood het gat in het aantal inschrijvingen op te vullen om de clubmatch toch door te laten gaan.

Dat wij een Vereniging hebben met een voorzitter die "even" 6 honden inschrijft voor het behoud van een onzettend leuk evenement en de daaraangekoppelde bloedafname t.b.v. de dwerggroeitest, daar kunnen we ons alleen maar gelukkig mee prijzen. En daar moet je niet over zeuren.

Ps.. je BBQ topic is verdwenen, ben je door je smoesjes heen om hem omhoog te halen???.. hahahahahaha

Gr,
Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd

Last edited by Azazel; 15-09-2009 at 06:36.
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 06:37   #4
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Persoonlijk denk ik dat als de clubmatch op Zondag geweest zou zijn er minder problemen geweest waren mbt de inschrijvingen.

Zelf horen wij ook bij de werkende mensen die ook op zaterdag centjes moeten verdienen om de hondjes te voeren, en wij zullen niet alleen staan.
Verder zijn er natuurlijk ook veel mensen die hun wekelijkse boodschappen op zaterdag moeten doen, en die missen dan ook de tijd.

Ik was al weken op voorhand aan het kijken op de site wanneer de datum zou verschijnen, en toen deze er eindelijk op stond, kon ik alleen denken "jammer zaterdag"
De mensen die regelmatig shows lopen, hebben de datums echt ruim op voorhand nodig, daar bij sommige andere shows immers al vaak tot 6 weken op voorhand ingeschreven moet worden.

Gr
Tatiana
Tatti jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 06:52   #5
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by Tatti View Post
Persoonlijk denk ik dat als de clubmatch op Zondag geweest zou zijn er minder problemen geweest waren mbt de inschrijvingen.

Zelf horen wij ook bij de werkende mensen die ook op zaterdag centjes moeten verdienen om de hondjes te voeren, en wij zullen niet alleen staan.
Verder zijn er natuurlijk ook veel mensen die hun wekelijkse boodschappen op zaterdag moeten doen, en die missen dan ook de tijd.

Ik was al weken op voorhand aan het kijken op de site wanneer de datum zou verschijnen, en toen deze er eindelijk op stond, kon ik alleen denken "jammer zaterdag"
De mensen die regelmatig shows lopen, hebben de datums echt ruim op voorhand nodig, daar bij sommige andere shows immers al vaak tot 6 weken op voorhand ingeschreven moet worden.

Gr
Tatiana

Hoi Tatiana,

De datum stond al ruim een half jaar op de website, je kunt alle belangrijke data vinden in de agenda en op de gekleurde vakjes kun je klikken om het betreffende evenement te bekijken.
Maargoed, volgend jaar is ie op 11 September, kun je alvast aan je baas doorgeven dat je niet komt werken.. haha

Ps. de Bonitatie in st. Ghislain was toch ook op zaterdag?

Gr,
Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd

Last edited by Azazel; 15-09-2009 at 07:07.
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 08:44   #6
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Hoi Tatiana,

De datum stond al ruim een half jaar op de website, je kunt alle belangrijke data vinden in de agenda en op de gekleurde vakjes kun je klikken om het betreffende evenement te bekijken.
Maargoed, volgend jaar is ie op 11 September, kun je alvast aan je baas doorgeven dat je niet komt werken.. haha

Ps. de Bonitatie in st. Ghislain was toch ook op zaterdag?

Gr,
Barry
Het adres stond inderdaad al maanden op de site, maar de datum is er pas een tijd later aan toegevoegd.
Ik hoorde dit via via, omdat ik het op een gegeven moment moe was om steeds te kijken

En 11 sept 2010 is weer een zaterdag, dus weer niet te doen voor mij
Ik zal je de redenen even doorgeven, dan hoeven we niet verder te raden
1) mijn baas is mijn man (althans dat denkt hij toch dat hij baas is) dus vrij nemen als zelfstandige is niet zo gemakkelijk en kost zeker in deze moeilijke tijden behoorlijk wat meer als voor een werknemer.
2) Ik heb sinds 14 jaar een zware whip-lash en ik kan alleen bijna geen lange stukken rijden, en Hoenderloo is voor mij ruim 2uur
3) de Bonitatie is maximaal 1x p/j en vind ik behoorlijk belangrijk voor mensen die hun hond ooit willen inzetten in de fok, dus vandaar was dit een must om erheen te gaan.
Al moet ik erbij zeggen dat ik al voor het einde ben vertrokken, en bijna een week nodig heb gehad om weer op mijn pootjes te komen.
Shows zijn er doorlopend, dus dan kan ik royaal uitzoeken waar en wanneer.

Ik denk dat je het wel snapt, dat het helaas allemaal niet zo gemakkelijk is als je er alleen voor staat, mijn man is de shows, bijeenkomsten en andere Tsjechen zaken toch al liever kwijt als rijk
Nu zondag is er weer de Lure coursing in Beringen incl 1 jarig puppytreffen, volgende week show Maastricht enz

Ik geniet er altijd van om met andere Tsjechen liefhebbers samen te komen, en doe dit ook zoveel als mogelijk is, maar er zijn grenzen.

Gr
Tatiana
Tatti jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 08:45   #7
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Zonder de inschrijvingen van Corrie was er helemaal geen clubmatch geweest. En had jij van jou honden niet "gratis" bloed kunnen laten afnemen. En als je nooit meedoet Stefanie, dan zul je ook nooit iets winnen.
het bloed afnemen was gratis, klopt.
Maar niet voor mij, nu was ik het geld voor een consult aan bezine kwijt.
Enne... ik heb verschillende keren wel honden ingeschreven,maar dat was misschien voor jou tijd.

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Maargoed, deze opmerking hadden we op voorhand wel verwacht toen Corrie aanbood het gat in het aantal inschrijvingen op te vullen om de clubmatch toch door te laten gaan.
Als er vermeld was dat Corrie niet meedeed, hadden er wel meer leden ingeschreven, hadden ze teminste ook een kans gehad.


Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Dat wij een Vereniging hebben met een voorzitter die "even" 6 honden inschrijft voor het behoud van een onzettend leuk evenement en de daaraangekoppelde bloedafname t.b.v. de dwerggroeitest, daar kunnen we ons alleen maar gelukkig mee prijzen. En daar moet je niet over zeuren.
Ik zou als vereniging toch wel gaan nadenken, als een vereniging bijna 100 leden heeft en er 21 onschrijvingen zijn, waarvan 6 honden van de voorzitter.
Dan blijken er maar 15 honden ingeschreven te zijn,
waar zijn al die andere ?

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Ps.. je BBQ topic is verdwenen, ben je door je smoesjes heen om hem omhoog te halen???.. hahahahahaha
Nee hoor, de inschrijving is gesloten.
En meer mensen passen er niet in mijn tuin, hahahahah
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 10:57   #8
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

@ Stefanie

Quote:
het bloed afnemen was gratis, klopt.
Maar niet voor mij, nu was ik het geld voor een consult aan bezine kwijt.
Enne... ik heb verschillende keren wel honden ingeschreven,maar dat was misschien voor jou tijd.
Misschien moet je dan toch maar eens een auto aanschaffen die wat zuiniger rijd. Want van Andel naar Hoenderloo ben je normaliter voor een 15 Euries op en neer.

Quote:
Als er vermeld was dat Corrie niet meedeed, hadden er wel meer leden ingeschreven, hadden ze teminste ook een kans gehad.
Indirect suggereer je nu dus dat de keurmeester is omgekocht en onze voorzitter vuil spel speelt?

Maar ik wil best hier en nu een deal met je maken. Als Corrie volgend jaar niet meedoet, dan schrijf jij alle 3 je honden in, en probeer je jou vereniging (de NVTW) eens op een positieve manier te promoten door kenissen en vrienden ook te motiveren om mee te doen! Deal?

Quote:
Ik zou als vereniging toch wel gaan nadenken, als een vereniging bijna 100 leden heeft en er 21 onschrijvingen zijn, waarvan 6 honden van de voorzitter.Dan blijken er maar 15 honden ingeschreven te zijn,
waar zijn al die andere ?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom zich dit jaar minder honden hebben ingeschreven. De economie bijvoorbeeld. Maar ook praatjes zoals die van jou over oneerlijke beoordelingen zouden hierop natuurlijk ook een negatieve invloed kunnen hebben. Jammer dat je, jou vereniging en voorzitter op zo'n manier wenst neer te zetten.

@all
Verder zijn wij onzettend blij met de inschrijvingen die we wel binnen hebben gekregen. En ik heb persoonlijk een erg leuke dag gehad. En gelukkig hoor ik deze positieve geluiden ook van mensen die hebben deelgenomen of er bij aanwezig waren.

Want het is natuurlijk een wedsrijd, maar gezelligheid vind ik persoonlijk veel belangrijker dan het winnen van een prijs.

Gr,
Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd

Last edited by Azazel; 15-09-2009 at 11:04.
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 12:00   #9
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Indirect suggereer je nu dus dat de keurmeester is omgekocht en onze voorzitter vuil spel speelt?
Dat maak jij ervan, ik noem alleen een feit, dat zich dit ieder jaar herhaald.
En ik ben niet de enige die dat ziet, alleen een andere denkt het, en ik zeg het

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Maar ik wil best hier en nu een deal met je maken. Als Corrie volgend jaar niet meedoet, dan schrijf jij alle 3 je honden in, Deal??
Ieder jaar heb ik de 2e vrijdag en zaterdag in de maand sept. andere verplichtingen.
Maar als het niet op die zaterdag is, en Corrie niet meedoet, wil ik me wel inschrijven !!!
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 14:23   #10
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

Ik snap niet zo goed waar iedereen zich zo druk om maakt.

tsja. shows zijn nu eenmaal dingen die gekeurd worden door keurmeestere, en iedere keurmeester heeft zijn persoonlijke voorkeuren, en de ene houd van dunne honden /de andere van felle honden en de andere wil weer brave honden.

Wil je niet mee doen aan een show... wat mij betreft prima, ga je lekker behendigheid doen (maar ja als je wedstrijden gaat lopen krijg je wel weer te maken met jawel keurmeesters ) of gehoorzaamheid maar ook hier geldt hetzelfde dus weer die keurmeester.

Misschien een gezellige wandeling.. maar ja ook hier krijg je weer te maken met mensen die zich met je gaan bemoeien (dus een soort van keurmeester).

Dus wat mij betreft of je doet mee en je maakt van zo'n dag gewoon een 'gezellige' dag of je blijft gewoon thuis, en ontloopt mensen met andere honden en in dit geval tsjechen.

en die 2 Utjes/ZGtjes voor het fokken die kan iedereen binnen halen.

Ik vind het wel grappig om aan een clubmatch deel te nemen, om eens te zien wat voor tsjechen er allemaal zijn.. en ik moet zeggen er zitten mooiere en minder mooie honden tussen (naar mijn smaak maar ja gelukkig ben ik geen keurmeester ) , maar ik denk dat het voor het ras alleen maar goed is dat het nog geen eenheidsworst is en er dus verschillen zijn, en dat het dus kan gebeuren dat de keurmeester iemand anders zijn hond mooier vind.

Maar Stefanie.. ik vond je honden wel erg lief hoor , dus volgend jaar gewoon mee doen met de clubmatch en dan er achter komen of ze ook mooi genoeg zijn
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 14:44   #11
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

weer Corrie .

Ik weet van 3 CM, want zo lang ben ik lid van de NVTW.
De eerste keer heeft Ruud met z'n doggie gewonnen, 2e keer was het Lies met haar doggie.
En dit jaar heeft Corrie met haar doggie dan gewonnen .
Zie het probleem niet .

Maar als dit dan echt de reden is dat zoveel leden niet mee willen doen aan de CM, waarom maak je er dan niet eens een agendapunt van, voor de ALV van de NVTW ????

Groette Martine.
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .

Last edited by loco; 15-09-2009 at 14:54.
loco jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 16:01   #12
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Quote:
Originally Posted by wolfwoman-stefanie View Post
Als er vermeld was dat Corrie niet meedeed, hadden er wel meer leden ingeschreven, hadden ze teminste ook een kans gehad.
WOW ! Zoals jij het schrijft is het net of zij als enige de allerbeste TsW’s heeft en dat als honden van haar meedoen, alle anderen beter thuis kunnen blijven!

Tsja.. eigenlijk snap ik dit topic niet zo… (ben ook blond he)

Er zijn mensen die graag shows lopen en anderen die liever weer andere dingen doen met hun doggie. Daarom zullen zeker niet alle leden ooit voor een KCM inschrijven.

En al de regelmatige show gangers hebben zo natuurlijk ook hun voorkeuren voor keurmeesters. Want ondanks dat keurmeesters volgens de standaard keuren, blijft er altijd ruimte voor een stukje persoonlijke interpretatie.
Iedereen die meerdere keurmeesters heeft meegemaakt weet zelf wel zo ongeveer bij welke keurmeester jouw type hond in de smaak valt!
En er zullen dit jaar dus ook zeker mensen geweest zijn, die niet wilden inschrijven bij deze keurmeester.

Maar hoe het ook zei, op het laatste moment dreigde de KCM niet door te gaan omdat er te weinig inschrijvingen waren. En dankzij Corrie werden er toen nog net op tijd voldoende honden ingeschreven.
Tsja en dit jaar had ze mazzel dat deze keurmeester haar hond het mooiste vond!

Ach zaterdag zei ik al; shows zijn momentopnames en met een zelfde hond kun je ook op verschillende shows, verschillende uitslagen krijgen!
Want tsja, er is een standaard voor ieder ras, maar het beoordelen van doggys aan de hand van deze standaard blijft mensenwerk en daar speelt ook een stuk interpretatie en voorkeur voor type mee.

Zelf zou ik het het leukste vinden als er ooit nog eens op een zelfde dag, op 3 aparte velden door 3 verschillende keurmeesters een zelfde groep honden gekeurd zou worden!
En ik zou dan ook erg benieuwd zijn of alle doggies bij alle drie de keurmeesters ook de zelfde uitslag en plaatsing kregen!

En misschien is het ook een idee voor iedereen die niet van deze keurmeester gecharmeerd was (en daarom misschien niet inschreef) om hier (of rechtsreeks naar de NVTW!) eens een voorstel te doen voor een keurmeester op een KCM!

Dus wie heeft suggesties?
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 16:48   #13
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athos
PS. Justine is mijn dochter voordat je met een onbenullige vraag terugkomt.

hahaha.. jij kent Kim ook?... *lol*
__________________
---+++---+++---+++---+++---
Kennelijk ken je me niet Barry. Het interesseert me geen F*ck wie wat is. Zal me echt het welbekende worstje wezen.

Enne Corrine: wat een bull dat ik nooit begaan met Corrie ben geweest? Ik ben begaan met de hele wereld. Ik vind iedereen aardig. Ik keur alleen soms acties af van personen. Wil niet zeggen dat ik de personen zelf afkeur!!!!
(denk ga ook eens met uitroeptekenseindigen)

groetjes Kim

PS goed toppic!
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 16:48   #14
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by mijke View Post
misschien niet inschreef) om hier (of rechtsreeks naar de NVTW!) eens een voorstel te doen voor een keurmeester op een KCM!

Dus wie heeft suggesties?
Mijn voorstel ligt er ook nog steeds van vorig jaar .

Maar bij de afgelopen ALV is er een voorstel gedaan om de keuze van de keurmeester voor de CM door de leden te laten maken .
En tsja eerlijk gezegd,................... waren er toen erg weinig leden die dit voorstel deden aanmoedigen .
Letty heeft toen wel aangeboden om in het vervolg bij de keuze van de keurmeester te gaan helpen .

Groette Martine.
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .

Last edited by loco; 15-09-2009 at 16:52.
loco jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 16:54   #15
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Tatti View Post
1) mijn baas is mijn man (althans dat denkt hij toch dat hij baas is) dus vrij nemen als zelfstandige is niet zo gemakkelijk en kost zeker in deze moeilijke tijden behoorlijk wat meer als voor een werknemer.

Hihihihihi is het anders een echtscheiding?? hihihihihihi
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 16:55   #16
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Mijn voorstel ligt er ook nog steeds van vorig jaar .

Maar bij de afgelopen ALV is er een voorstel gedaan om de keuze van de keurmeester voor de CM door de leden te laten maken .
En tsja eerlijk gezegd,................... waren er toen erg weinig leden die dit voorstel deden aanmoedigen .
Letty heeft toen wel aangeboden om in het vervolg bij de keuze van de keurmeester te gaan helpen .

Groette Martine.
Ik pleit voor een vrouw!!!! En een grote ring, waar je met je aso reu wat verder van een andere aso reu verwijderd staat!!!

(of Barry zou willen vliegen door de ring met Denzeltje?......)
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 17:11   #17
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

Ik pleit voor 1 reu per ring, ben ja namelijk ook meteen 1e en heb je geen problemen dat je reu andere vervelende reuen tegen komt.. want ik heb natuurlijk een schatje van een hond

Oh ja .. man of vrouw maakt mij niet zoveel uit, maar wel graag iemand die je hond ook durft te bevoelen.
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 17:14   #18
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Ik pleit voor ipv een CM een geweldig survivelweekend met je doggie op Texel .
Eens kijken of we dan wel die 21 inschijvingen in een keer krijgen !!!
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .

Last edited by loco; 15-09-2009 at 17:16.
loco jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 17:17   #19
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

het een sluit het ander niet uit toch op zaterdag CM of liever op zondag en dan de andere dag een survival... dan toch liefst eerst CM, anders zijn die reuen als zo HEET dat ze elkaar in de ring meteen opeten.
Quote:
Originally Posted by loco View Post
Ik pleit voor ipv een CM een geweldig survivelweekend met je doggie op Texel .
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 15-09-2009, 17:21   #20
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by jmvdwiel View Post
het een sluit het ander niet uit toch .
Voor mij wel .
Aan het ene doe ik niet mee, en het andere wel .
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 06:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org