Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Gezondheid en voeding

Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc

 
 
Thread Tools Display Modes
Old 29-05-2006, 10:19   #1
Smokey
Angel en Bachata,Luna
 
Smokey's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Roosendaal
Posts: 519
Default Pech met een Tsjech

Hallo,nee Angel heeft niemand gebeten,maar per ongeluk met zijn poot in mijn oog geslagen,vorige week wilde meneer aandacht terwijl ik met iemand aan het praten was die op visite was,dus lekker met de poot naar het vrouwtje slaan,dus bingo met zijn nagel in mijn rechteroog,voelde gelijk pijn,maar dacht dat er een haar ofzo inzat,kon mijn oog ook niet ver open doen,traande gelijk als een gek,pijn werd ook niet minder dus s'avonds naar de hulppost,daar deed de arts druppels in mijn oog om te verdoven,anders kreeg ik hem niet open,toen een vloeistof om te kijken naar de beschadiging,hij vond een winkelhaakje in het hoornvlies,dat heeft ie met staafje bij elkaar geduwd,kreeg antibioticazalf en een ooglapje want mijn oog moest rusten,door het knipperen zou het hoornvlies verder kunnen scheuren.Heb ook nog een tijdje met zonnebril gelopen,mensen staren je raar aan want het regende volop.Maar gelukkig heeft de zalf goed geholpen want ik kan inmiddels weer goed kijken Dus kijk niet alleen uit voor de bek van een tsjech maar ook voor zijn poten
Ach ja saai is het nooit,hij was trouwens super rustig toen ik er pijn aan had.
Groetjes Wilma
Smokey jest offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org