Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Pers, TV en reclame

Pers, TV en reclame Tsjechoslowaakse wolfhonden in de pers, reclame, video clips en TV (die zichzelf of wolven spelen), artikelen en programma's over het ras...

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-12-2011, 19:57   #1
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default topic mag gesloten worden, ze zijn voorzien van 2 wolfhonden

TOPIC mag gesloten worden!

Wie denkt dat hij/zij 2 geschikte honden heeft voor dit fimfragment? vooral het dreigend de tanden laten zien is heel belangrijk voor deze film, kan hij/zij dit niet dan heeft het geen zin om te reageren.

Het shot wat zo belangrijk is voor deze regisseur, de “wolf moet dreigend” tanden laten zien, richting camera…
Het moeten twee “wolven” zijn, die aan een kadaver aan het eten zijn, een loopt dan “dreigend” op een jongetje af (wordt niet in een shot gefilmd hoor), maar het jongetje is niet bang en aait de hond.
Het meeste wordt gefaked, maar de blote tanden richting camera (z.g. het oogpunt van het jongetje) wil hij per se erop…

Wie interesse heeft stuur maar even een mailtje dan laat ik weten waar je zijn moet.

groetjes judith

Last edited by jmvdwiel; 11-12-2011 at 19:13.
jmvdwiel jest offline  
Old 10-12-2011, 22:57   #2
niekvaningen
Junior Member
 
niekvaningen's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: asten
Posts: 9
Default grommende wolf?

Hallo

Je vraagt om twee grommende tjechen.. Ik heb er maar een Vind het erg leuk. Mijn hond is een teefje 65 cm 40 kg. Grommen doet ze erg uitbundig naar andere honden (teefjes), neus omhoog. Waarschijnlijk ook wel wanneer een vreemde haar kadaver wil inpikken,

Ik neem aan dat je meerdere antwoorden zult krijgen, ik denk ook dat het slim is om meerdere honden uit te nodigen je weet immers maar nooit!

Succes met de opnamen.
niekvaningen jest offline  
Old 10-12-2011, 23:03   #3
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

het idee is dat ze een soort van op kommando dreigend de tanden kan laten zien... en 1 hond is te weinig, maar als je misschien een bevriende 'wolfhond' hebt ... laat maar weten
jmvdwiel jest offline  
Old 11-12-2011, 19:13   #4
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

Topic mag gesloten worden!
jmvdwiel jest offline  
Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org