Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Leven met een TSW (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=105)
-   -   De waarschuwingen voor echte GROENTJES. (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=9458)

loco 05-11-2008 16:25

Quote:

Originally Posted by Xhrista (Bericht 169028)
We hebben toevallig denk half jaar gelden een lezing gehad over angst en erfbaarheid.Dit is dus totaal niet wetenschappelijk te onderbouwen.
Vind het alleen jammer dat zelfs wolfhonden mensen nog steeds ,terughoudendheid en angst als eigenlijk hetzelfde gebruiken en dat zijn toch echt andere dingen.
Gr. Christa

Maar het is natuurlijk wel zo, dat je in bepaalde lijnen meer kans maakt op een Doggie die erg angstig zal zijn, en ik heb het niet over terughoudendheid maar angst.
Dus of het nou wel of niet wetenschappelijk is bewezen, in de praktijk zal je er toch rekening mee moeten houden dat in bep lijnen die kans er gewoon in zit.
En als je net zo als mij daar gewoon niet mee kan dealen, moet je een andere lijn uitkiezen ;-).

Groette Martine.

loco 08-12-2008 16:29

Zat net ff bij de vermelde nesten te kijken, en er staan toch wel veel nesten bij waar je toch erg :( van word :shock:.

Azazel 08-12-2008 17:15

Met voorbeelden verduidelijk je een hoop Martine... ;-)

ELISE 08-12-2008 17:43

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 176466)
Zat net ff bij de vermelde nesten te kijken, en er staan toch wel veel nesten bij waar je toch erg :( van word :shock:.

Heb je het over HD uitslagen of ook de leeftijd van sommige (jonge) honden waarmee gefokt wordt????

Azazel 08-12-2008 17:51

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 176476)
Heb je het over HD uitslagen of ook de leeftijd van sommige (jonge) honden waarmee gefokt wordt????

Of het aantal nesten wat een reu/teef al geproduceerd heeft m.b.t. genenpoel?

loco 08-12-2008 18:08

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 176471)
Met voorbeelden verduidelijk je een hoop Martine... ;-)

HE welcome back 8) stranger :rock_3.

Maare,
:shock:
Je wilt toch geen namen van de kennels/combinatie van me horen ??
Want daar begin ik echt niet aan :roll:.

Azazel 08-12-2008 20:12

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 176481)
HE welcome back 8) stranger :rock_3.

Maare,
:shock:
Je wilt toch geen namen van de kennels/combinatie van me horen ??
Want daar begin ik echt niet aan :roll:.

Vind eigenlijk dat als je a zegt... je ook b moet zeggen...
.. ben erg druk.. aan het onderhandelen over een nieuw huisje.. :)

Maar ben jullie niet vergeten..haha. 8)

Groetjes...
Barry

ps... wanneer gaan we ook alweer beginnen met die speurcursus.. *lol*

loco 08-12-2008 20:46

Spannend, wens jullie heel veel succes met de deal ;-).

Enne A zeggen en dan B ?????? is echt niet zo moeilijk :roll:.
Kan het je zelfs helemaal voorkauwen tot en met Z :evil_lol.

Maar eerlijk gezegd, doelde niet specifiek op een of ander nest.
Bedoelde precies zo als ik het heb geschreven :rock_3.

Enne speuren, ????????????????? :roll: :lol:.

Groette Martine.

ELISE 09-12-2008 11:50

N.a.v. het onderwerp over de vermelde nesten, kreeg ik van een fokker een persoonlijke mail waarin letterlijk staat: "Vind het smerige verdachtmakingen waar jullie aan meedoen op Wolfdog" :shock::shock::shock:

Er is een heel bekend spreekwoord, zoiets van: "Wie de schoen past............."

loco 09-12-2008 13:23

:shocked :WTF:stupid

De reden van dit Topic is duidelijk, en is weer ff naar boven gehaald vanwege de vele nesten die er nu zijn.
En ik kan alleen maar hopen dat dit topic inderdaad zijn werk doet, en dat is de totaal groentjes van dit ras een beetje op weg te helpen :rock_3.

En als fokkers zich aan de minimale eisen voldoen hoeft geen enkele fokker dit verdachtmakerij te vinden :roll: ;-).
En doen dit topic alleen maar steunen 8).

Maar dat is een mening van mijn eigen persoontje :rock_3.
Groette Martine.

Azazel 09-12-2008 14:24

Hmm.. ik kan in het hele topic geen verdachtmaking terugvinden.
Waar word iemand dan van verdacht?

Er is helemaal geen reden om iemand verdacht te maken, want je kan alles gewoon netjes terugzoeken op de website.

Ik vroeg wat Martine bedoelde want ik vond het nogal een vage opmerking. En de issues die Elise en ik noemde, zijn ook behandeld tijdens de ALV van de rasvereniging. Dus het is gewoon een actueel onderwerp.

Verder is er geen fokker genoemd, dus ik snap totaal niet waar zo'n mailtje richting Elise voor nodig is. Ik zie liever dat zo iemand actief deelneemt aan het forum i.p.v. deze website te gebruiken om een nest aan te melden en vervolgens gaat lopen klagen als er een opmerking gemaakt word die misschien wel eens op zijn of haar nestje betrekking zou kunnen hebben. :roll:

ELISE 09-12-2008 14:57

Ik kan maar 1 conclusie trekken :twisted:

loco 09-12-2008 16:50

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 176714)
Ik kan maar 1 conclusie trekken :twisted:

Dat er een reddingspoging werd gedaan, maar dat je niet meer te redden bent :mrgreen: ???

ELISE 09-12-2008 17:01

Haha, ik wel :daysmile

loco 09-12-2008 17:15

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 176751)
Haha, ik wel :daysmile

Dus er moet nog een poging worden gedaan ???

ELISE 09-12-2008 17:31

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 176754)
Dus er moet nog een poging worden gedaan ???

Ja, als je die andere wilt redden ;-)

loco 09-12-2008 18:37

Denk dat die niet meer te redden is :roll:.

Bob Dylan 09-12-2008 20:27

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI, :handIk ben in elk geval heel erg blij dat Bob Dylan bij Nomad in de leer is.:evil_lol En ik hoop dat Bob net zo stoer wordt als Nomad. :wolfieAls ik richting Abbekerk rij met Bob, krijgt hij al vanaf het moment dat hij het merkt waar we naar toe gaan een spontane ADHD aanval:chaos. Hij dan zoooo blij!! :sooo_hapyBob Dylan was in het begin erg terughoudend. Misschien wel schuw? :shame Het gaat nu al veel beter. De eerste keer in het park kroop hij in de bosjes toen hij een andere hond zag. :errr:errrTot overmaat van ramp werd hij dezelfde wandeling ook nog door een pitbull afgesnauwd. Gelukkig was ik samen met mijn zus, die heeft een jack en een teckel. Die teckel heeft die pitbull verbouwd!!!:evil_2 hihihihihi
Groetjes,
Nicole

loco 09-12-2008 21:43

Quote:

Originally Posted by Bob Dylan (Bericht 176795)
En ik hoop dat Bob net zo stoer wordt als Nomad.

Ik hoop dat BOB niet zo stoer word :shock:.
Anders kan ik straks weer week in en uit alleen gaan lopen met me stoere Jonge :rock_3.

Groette Martine.

Bob Dylan 09-12-2008 22:10

Bob wordt de rest van de week door zijn vriendin onder de duim gehouden.:| Als ik moet werken ............... zucht :roll:.......... Dus als hij lekker kan struinen met Nomad in de duinen is hij helemaal in zijn element.:twisted:

Groetjes,
Nicole

All times are GMT +2. The time now is 20:09.