Regresar   Wolfdog.org forum > Nederlands > Overig

Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden

Herramientas Estilo
Anterior 10-Dec-2007, 11:17 AM   #16
jmvdwiel
Senior Member

Predeterminado

vannacht was kort nachtje voor mij dan... na een uurtje of zo... tenminste dat denk ik het was nog steeds donker begon meneer een loei concert te geven. na paar minuutjes meneertje maar los gelaten zodat hij wat stiller zou zijn ivm de buren.

Daarna heeft hij redelijk geslapen (ik wat minder), pupje in je nek/op je hoofd naast grumpy andere hond, af en toe een paar scherpe tanden in je neus en ook nog maar even proberen of je die oorbellen eruit kan trekken, waarna je nog even aan het haar kan proberen te trekken..... maar uiteindelijk zijn we nu weer redelijk wakker en klaar om te gaan.

Vanmorgen lekker gegeten en al 2 x buiten geweest. ONdertussen heb ik zelf een keelontsteking gekregen (misschien door airco in het vliegtuig? ... ik wil niet weten wat daar allemaal voor kleine beestjes rondgaan )

Barany is lekker aan het spelen met pulga dus die 2 zijn lekker bezig.

zo even naar het bos toe.

Barany loopt eigenlijk al bijna perfect mee aan het riempje, staartje in de lucht en voorop achter de andere honden aan.(je weet natuurlijk nooit voor hoe lang dit gaat duren)
Gelukkig hebben we ons al ingeschreven voor de puppen cursus.. ik denk dat hij dat wel kan gebruiken met zijn mateloze energy.
jmvdwiel no está en línea   Citar y responder

Reglas del foro