![]() |
![]() |
|
Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
vannacht was kort nachtje
![]() Daarna heeft hij redelijk geslapen (ik wat minder), pupje in je nek/op je hoofd naast grumpy andere hond, af en toe een paar scherpe tanden in je neus en ook nog maar even proberen of je die oorbellen eruit kan trekken, waarna je nog even aan het haar kan proberen te trekken..... maar uiteindelijk zijn we nu weer redelijk wakker en klaar om te gaan. Vanmorgen lekker gegeten en al 2 x buiten geweest. ONdertussen heb ik zelf een keelontsteking gekregen (misschien door airco in het vliegtuig? ... ik wil niet weten wat daar allemaal voor kleine beestjes rondgaan ![]() Barany is lekker aan het spelen met pulga dus die 2 zijn lekker bezig. zo even naar het bos toe. Barany loopt eigenlijk al bijna perfect mee aan het riempje, staartje in de lucht en voorop achter de andere honden aan.(je weet natuurlijk nooit voor hoe lang dit gaat duren) Gelukkig hebben we ons al ingeschreven voor de puppen cursus.. ik denk dat hij dat wel kan gebruiken met zijn mateloze energy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]() Quote:
![]() Groetjes Kim
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Nog gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding!
![]() Ik wens jullie heel veel plezier (en ook wat uithoudingsvermogen!) met die energieke tornado! ![]()
![]() |
#4 |
wolfman
|
![]()
Van harte met jullie nieuwe pup
ik hoop dat jullie slaap krijgen deze week ![]() maar je wil het voor geen goud missen .... ![]() ben benieuwd naar foto's groetjes Jolanda en andreas www.wolvenkennel.nl ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
|
![]()
Leuk dat ik je gezien heb op de Winner!
Succes met de puppytijd van Barany. Ik heb ook zo'n jong ding in huis: Doeska. ![]() Kruising SaarloosxTsjech. Groetjes, ![]()
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
ach ijdele hoop of niet de puppencursus is in ieder geval een start
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Non active.
|
![]()
Gefeliciteerd,met de pup
![]() Ik ben blij dat die tijd achter ons ligt ![]() Heel veel sterkte ![]() ![]() Groette |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]() Quote:
![]() Om heel eerlijk te zijn vond ik persoonlijk de puppytijd maar niks. Nu mijn Denzeltje 2 jaar is, is ie veel leuker. Hij is zoiezo stukke slimmer en doordachter dan toen ie pup was. Ik kan er nu in iedergeval iets mee en hij begrijpt meer. Ach ben nu eenmaal ook niet zo'n fan van jonge kinderen. Pas vanaf jaar of 9 begin ik ze leuk te vinden. Je kunt er dan ook mee communiceren op een normale manier. desondanks wens ik je heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier de komende tijd. Veel mensen denken met weemoed terug naar de puppytijd. Dus mijn advies: Geniet geniet geniet! Groetjes Kim
![]() |
![]() |
#9 | |
Senior Member
|
![]() Quote:
Wij gaan in ieder geval ons best doen .. tenminste dat denk ik ![]() En ik ben het helemaal met je eens Kim ![]() Vannacht heeft Barany mij gedurende 6,5 uur laten slapen ![]() Gisteren was een drama... hij wilde met geen mogelijkheid alleen zijn ging alleen maar harder harder en hartverscheurender krijsen.. uiteindelijk heb ik Flos (mijn border collie) er maar bij gezet en toen was hij zo stil en ging lekker slapen. In de auto zit hij samen bij Scully mijn oude mopperpot, maar hij is wel de enigste die Barany in zijn waarde laat en niet gebruikt als een veredeld piepbeestje. Met Pulga ( 7 maanden oud teefje uit spanje die een oogje is kwijt geraakt in Spanje) is hij continue aan het raggen en spelen en die 2 moet ik echt tot de orde roepen. Maar hier is dan de eerste foto van Barany (mijn grijze muis/beertje), nog in Hongarije , eerste kennismaking met een grote witte hond. ![]() er zijn al wat meer foto's gemaakt.. maar die heb ik nog niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
oeps.. beetje grote foto.. maar ik zie de edit knop niet meer ????
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|