Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Overig

Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden

Thread Tools Display Modes
Old 14-12-2008, 02:42   #12
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Ach ja , stop een lap pens in je trucendoos haal hem er uit naar een paar weken stop hem onder je oksel, en moet je zien die bling bling van je volgt net zo als dat hondje van Bart .
Tjsa dat bedoel ik zo ongeveer Maar omdat ik geen trek heb in pens onder mn oksels, zal het wel nooit wat worden met mij en mn doggy op echt werk gebied! (voor een rottende vis met maden onder mn oksel, zou ze overigens nog meer top of the bill willen werken! )

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Maar je bedoelt dus kwa trainen/werken zijn ze anders dan de andere doggies ??.
Ja maar, dat heeft toch ook te maken met luisteren "met wel of geen zin"?! Dit alles heeft toch ook alles te maken met intrinsieke motivatie van een doggy?

Want hier in huis heb ik echt helemaal niets te klagen!
Het TsW monster "luistert en reageert" hier beter dan welke doggy dan dat ik ooit in huis had!!!
Maar om haar iets nieuws bij te brengen, bv. iets dat haar eigenlijk voor geen meter interesseert, wordt het echt ineens een totaal ander verhaal!

En dan herken ik echt ook die meer dan grote middelvinger die Judith al noemde!

Maar ik weet inmiddels ook uit ervaring, dat Niets onmogelijk is met een TsW En ook dat je met, de zeer nodige, dosis creativiteit en vindingrijkheid toch echt wel veel kunt bereiken

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote

Posting Rules