|
![]() |
#1 |
Non active.
|
![]()
Ach ja
![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Non active.
|
![]()
Maar je bedoelt dus kwa trainen/werken zijn ze anders dan de andere doggies ??
Ja, vind ik ook maar dat is een ander onderwerp ![]() Zal hem mogge ff plaatsen ![]()
![]() |
#3 | ||
Senior Member
|
![]() ![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
![]() Want hier in huis heb ik echt helemaal niets te klagen! ![]() ![]() Het TsW monster "luistert en reageert" hier beter dan welke doggy dan dat ik ooit in huis had!!! Maar om haar iets nieuws bij te brengen, bv. iets dat haar eigenlijk voor geen meter interesseert, wordt het echt ineens een totaal ander verhaal! En dan herken ik echt ook die meer dan grote middelvinger die Judith al noemde! ![]() Maar ik weet inmiddels ook uit ervaring, dat Niets onmogelijk is met een TsW ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Nou, niet onder mn oksel, maar zeker ook niet in mn trucendoos!
Heb er trouwens nog nooit pens in kunnen vinden, ![]()
![]() |
#5 |
Non active.
|
![]()
Ja, ik vind er echt wel verschil in luisteren op de club of daar buiten
![]() Want als je doggie op de club niet luistert kan je er over nadenken om daar mee te stoppen ![]() Buiten de club en gewoon in het dagelijks leven behoord je doggie te luisteren, want hier kan je niet als eigenaar zeggen dan maar niet ![]() We wonen nou eenmaal niet in een maatschappij waar je doggie kan doen en laten waar ie zin in heeft, zeker niet als die nieuwe wet er volgend jaar komt ![]() Dusssssssssssss daarom vind ik er wel degelijk verschil in luisteren op de club of daar buiten ![]() Groette Martine.
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Ik heb nog niet lang een Tsjech, maar naar mijn gevoel zijn ze net als andere honden (op het puntje zindelijkheid na^^).
Er bestaan zoveel rassen dat je het moeilijk kunt betrekken op de een of de ander. Kijk ik naar bv Jack russels vind ik hun eigenzinnige karakter veel lijken op de tsjech, en dat zal ook met andere jachthonden zijn. Kijk ik dan naar de newfoundlander is de tsjech doof op twee oren. In mijn ogen is de tsjech net al andere honden, en heeft iedere hond ongeacht het ras zijn eigen instructieboekje en eigen aanpak nodig, zoals eerder al eens geschreven werd. Bij ons op de puppyles loopt een DH rond die stukken ouder is als onze tsjech en ook al veel langer de puppycursus volgt, maar als ik deze vergelijk met onze tsjech, zijn bij die van mij de oren een stuk beter waar het luisteren betreft. Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|