![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
- ik morgenochtend lekker voor minstens een week naar tsjechie vertrek
- en helaas zonder honden, die verblijven lekker bij pa en ma - ik iedereen die weer moet werken veel plezier toewens ![]() - ik verder ook iedereen een prettig weekeind wens - en na mijn vakantie zien wat ik allemaal weer heb gemist. daag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
- ik Veronique heel veel regen toewens!
![]() hihihihihihi dat meen ik niet hoor ![]() Groetjes Kim
![]() |
#3 |
Member
|
![]()
Daar ben ik me niet zo zeker van Kim, jou kennende???!!!!!
letty |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
- wij vanmorgen onze bestelling vlees voor Jourdy en Nikki hebben gekregen
- Bob van Foodfordogs heel aardig is! - het vlees maar net in de vriezer paste ![]() - Jourdy en Nikki morgen hun eerste lamsrib gaan krijgen en we heel benieuwd zijn hoe ze het gaan vinden - Jarno bijna klaar is met het hok voor in de stationwagen en wij dus volgende week allerlei uitstapjes gaan maken - ik me daar enorm op verheug! - wij iedereen een heel fijn weekend wensen!
![]() |
#5 |
Member
|
![]()
- de spelletjes op de site van Azazel (Barry) erg leuk zijn
- ik van 'Simon' niet begrijp, hoe dit spelletje gaat - Jarno high-scores had gehaald, maar zich niet had geregistreerd..de sukkel hihi
![]() |
#6 |
n00b
|
![]()
- ik vandaag weer begonnen ben met werken.
- ik het meteen weer stikdruk heb. - ik uitkijk naar mijn volgende vakantie.. - die nog wel een tijdje op zich zal laten wachten. - ik ook een hi-score heb (pacman) maar niet ingelogd was... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
- ik afgelopen maandag al weer de *** was.
- stikdruk hier een understatement is. - ik voortaan maar de mail laat doorsturen naar mijn huisadres. - ik nu 3 weken achterstand in aan het halen ben. - mijn collega's heel lief zijn en mij de hele dag van koffie blijven voorzien. - ik gelukkig morgen weer een daggie vrij ben! - wij als het weer mee zit, lekker naar ouwehands dierenpark gaan. - Cliff hier erg naar uitkijkt: ![]()
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Hoi allemaal
weet iemand toevallig of je TsW's in Tsjechië voor de slee mag laten lopen, laat even weten als iemand hier iets van afweet?? mvg.Georgejo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|