|
|
|
|||||||
| TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Non active.
|
![]() ![]() Werkelijk geweldig!!!Dat jullie allemaal !!!,het voor elkaar hebben gekregen, om ze daar weg te krijgen!!!!! Dat er nog zoveel engeltjes op het forum zitten En ik hoop dat er voor Cheyen,ook gauw een plekkie komt!! Want als teef zijnde,tussen vier reuen)))) Is werkelijk ,een hemel op aarde!!!!! Groetjes Martine |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Musketier
|
Fantastisch gewerkt allemaal!!!!!!!!!!!!!!!! Complimenten!!!!!
Fam. Tichelaar, fijn dat jullie een plekkie hebben voor haar, we hopen dat jullie nog lang van haar mogen genieten!! Bert & Gitta |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
Kan ff snel reageren. Ik was net klaar met het verblijf en nachthok toen Adess aankwam. Ik kreeg ook nog bezoek voor mijn verjaardag maar weinig tijd voor hen. Mijn kadeau was belangrijker. In het asiel vond ik zijn onderkaak al vreemd. Nu hij probeerd te eten was het even schrikken. Hij heeft geen tanden in zijn bek. Ik kan niet goed kijken maar het ziet er wat rood bloederig uit. Hij kwijlt tijdens het eten. Wat is toch in gods naam gebeurt met deze hond.
Jos |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Musketier
|
Wat kunnen sommige (wolf) honden het toch slecht hebben (gehad)
Enne ........ nog gefeliciteerd!! ![]() Als je tijd hebt is het wel leuk om even een foto te zien van Adess in zijn nieuwe verblijf. Bert |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
Om een foto te plaatsen moet hem toch eerst op een andere site hebben. En dat wil nog niet zo lukken. De afgebroken hoektanden hoeven niet door de vorige eigenaar te zijn weggehaald. Mogelijk is ook dat dat in het asiel gebeurd is. Angst voor een lijn of riem zie ik hier niet. Ook dat kan mogelijk in het asiel verpest zijn door een vang stok. Ik had Katrien al gewaarschuwd dat ze zo'n ding niet mochten gebruiken. Dit wilden ze vandaag weer doen. Maar gelukkig heeft Katrien dat kunnen verhinderen.
Jos |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
Hier de foto van Adess die Jos stuurde:
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
In één woord geweldig hoe iedereen achter deze honden zijn aangegaan en ze hebben weggehaald uit dat asiel. Mijn super complimenten!!
![]() Groetjes, Jolanda
|
|
![]() |
|
|