![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
![]() bij mij staat er toch echt dit: Fokker: de Graaff, Koos & Letty (van Goverwelle) Eigenaar: Homberger, Roland (vom Dünnernthal) |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
n00b
|
![]() Quote:
Een beetje miscommunicatie van mijn kant uit denk ik *lol*... Het lijkt me duidelijk dat de honden gefokt zijn door Koos en Letty aangezien ze de naam van Goverwelle dragen. ![]() Ik was in de veronderstelling dat de honden een andere eigenaar hebben dan in de database staat aangezien er maar twee honden her-plaatst hoeven te worden en de eigenaar 5 honden heeft. Vandaar dat ik denk dat de database informatie niet meer klopt. Ik hoop dat dit e.e.a. verduidelijkt. Groet, Barry
![]() |
#3 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
O.K. tis me duidelijk
![]() Volgens dat ik heb begrepen, zoeken al zijn honden een nieuwe eigenaar !! Lijkt me verschrikkelijk als je door je ziekte al je diren moet wegdoen ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
n00b
|
![]()
inderdaad... daarom is het misschien een idee om alle honden als herplaatsthonden op wolfdog te zetten zodat ze een goed thuis krijgen.
Groet, Barry
#5 |
Member
|
![]()
Barry,
Dat is inderdaad wel een goed idee maar voor een aantal honden is op dit ogenblik een optie, vandaar dat ze niet genoemd worden. Inderdaad is het een fokker in Duitsland maar alle honden zoeken een nieuw tehuis. Gaan de opties niet door, dan is het de bedoeling dat ze ook op de herplaatsinglijst komen alleen met deze dagen is niet iedereen bereid om gelijk in de auto te stappen, vandaar. Groetjes, Letty |
![]() |
![]() |
#6 |
Non active.
|
![]()
Hai,
Wat ik niet begrijp,waarom die 2 honden zo nodig bij elkaar geplaatst moeten worden? Als ze gewend zijn met ze vijfen,te leven ![]() Want er zal toch eerder iemand komen ,om 1 hond een goed huis aan te bieden. Dan iemand die ze alle 2 tegelijk ,een goed huis kan bieden. En ik geloof dat ze dan ook eerder herplaatst zijn ![]() Groette. |
![]() |
![]() |
#7 |
Member
|
![]()
Ben ik helemaal met je eens, maar deze hebben niet in de roedel van 5 of meer geleefd. Dit is een paartje voor het leven, net zoals ook in een wolvenroedel het geval kan zijn. Daarom moeten ze met elkaar geplaatst worden.
Toen Janka voor een maand geleden loops was en ze allebei apart uitgelaten moesten worden, huilden ze erbarmelijk wanneer er een weg was. Je kan natuurlijk zeggen, dat is logisch vanwege de loopsheid maar het geluid was duidelijk anders. En inderdaad, het zal moeilijk worden om er iemand voor te vinden maar vandaag of morgen komt er wel iemand. En tot zolang zijn ze gewoon bij mij. Letty |
![]() |
![]() |
|
|