![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Non active.
|
![]()
HIHIHIH SANTA SHADOW
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Wat een leuke foto!
Helaas hebben wij geen kerstboom... dus geen feestdagen foto voor mij... tenzij ik morgen nog mag inzenden want ga straks met de diertjes naar me ma en die heeft er wel een. Misschien kan ik een foto schieten als ze bezig is met afbreken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Member
|
![]() Quote:
![]() groetjes Kim |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
Tja, geen kerstboom, geen kerstmuts, geen kaarsen of vuurwerk. Alleen een vredig slapende Igor.
'Boring, die feestdagen!' ![]()
![]() |
#5 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
en komen er nog meer foto's bij op het eind van de strijd?Ik vind dat we tot morgenavond er nog wel foto's op mogen zetten ivm de nieuw geschoten plaatjes met oud en nieuw.Succes met foto's maken voor diegene die dat nog willen doen.gr vero
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
kan iemand mij vertellen waarom alles toch aan elkaar wordt geplakt als ik er alinia's tussen zet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Heb ik ook een tijdje gehad. Gaat vanzelf over.
Ik heb geen tijd gehad om foto's te schieten... Ik stond om 0.30 te dwijlen. ![]() Anuki had om 0.10 besloten aan de diaree te gaan en over te geven... in de woonkamer van mijn ouders (gelukkig plavuizen op de vloer) En de hond doe je om dat tijdstip niet even snel naar buiten. Niet met duizendklappers die afgaan ed. Dus ik hoop dat jullie jaarwisseling iets leuker was! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|