![]() |
#25 |
Junior Member
|
![]()
Bedankt allemaal weer.
Martine, Had idd gelezen dat ze erg snel weten hoe alles werkt zoals het openen van deuren en koelkasten LOL. Mijn Husky deed ook deuren open maken. Wij probeerde toen rustig te eten, maar dat was nog niet zo gemakkelijk ![]() Christa, Dank je wel voor je mening, ik moet eerlijk zeggen in verschillende rasbeschrijvingen kreeg niet echt veel verschil te horen bij de 2 verschillende rassen wat hun karakter betreft. Had alleen begrepen dat de TsW wat minder terughoudend is als de SWH, dat is eigenlijk waarom ik dus graag wat meer wilde weten over de TsW, zeker nadat ik bij die show was geweest van de SWH. Wij moeten idd eens goed gaan kijken welk type hond goed bij ons kleine gezinnetje past, om starks niet voor al te grote verrassingen te komen staan. Jolanda, Badankt voor je tip van zondag 24 feb, ik heb het genoteerd in mn agende, moet alleen even kijken of mn broer dan niet zn verjaardag viert. (Ja, ik weet het: nog een verjaardag, februari is wat dat betreft een gekkenhuis bij ons). Kunnen jullie me vertellen of het redelijk goed mogelijk is een TsW los te laten (leren) lopen? Dat vinden wij belangrijk, en hoe zijn ze meestal met andere honden? (Ik snap dat dat erg kan verschillen per individu.) Zijn het honden die vooral willen lopen of gaan ze liever achter balletjes aan? Of allebei natuurlijk. Groetjes Lin |
![]() |
![]() |
|
|